|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۳۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵
حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در راهمپیمایی ضد تروریستی پاریس و دعوت او از یهودیان برای مهاجرت به فلسطین اشغالی مهر تاییدی بر افشاگری های اسنودن است .
به گزارش رسانه های صهیونیستی، نخستین گروه از یهودیان فرانسه شامل24 نفر پس ازحادثه مجله شارلی ابدو وارد سرزمین های اشغالی شدند.

آژانس مهاجرت یهودیان نیز اعلام کرد دردوسال آینده تعداد مهاجران یهودی از فرانسه به سرزمین های اشغالی افزایش می یابد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی 'یدیعوت آحرونوت' آژانس مهاجرات یهودیان پیش بینی کرده است در روزهای آینده گروه های دیگری از یهودیان فرانسه به سرزمین های اشغالی مهاجرت کنند.

به نوشته این روزنامه، رژیم صهیونیستی برنامه جدیدی را به منظور توسعه شهرک های یهودی نشین و اسکان یهودیان فرانسه درکرانه باختری و قدس طراحی کرده است.

وزیرمسکن رژیم صهیونیستی نیز در نامه ای به شورای شهرک های یهودی نشین اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی آمادگی استقبال از تعداد زیادی از یهودیان فرانسه را دارد و باید آمادگی ها را با گسترش شهرک ها افزایش داد.

'اوری اریئیل' در این نامه افزود: یهودیان فرانسه نظر مثبت تری در مورد شهرکسازی ها دارند و وزارت مسکن نسبت به گسترش شهرک ها به منظور گنجایش آن ها اقدام خواهد کرد و شورای شهرک ها باید این آمادگی را داشته باشد.

ادوارد اسنودن پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا روز گذشته در سخنانی دست پنهان رژیم صهیونیستی در حوادث تروریستی مرتبط با نشریه شارلی ابدو فرانسه را برملا کرد.

وی گفت که به دنبال روند معکوس مهاجرت یهودیان از فلسطین اشغالی سران رژیم صهیونیستی می کوشند کشورهای اروپایی را برای یهودیان ناامن جلوه دهند.

حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در راهمپیمایی ضد تروریستی پاریس و دعوت او از یهودیان برای مهاجرت به فلسطین اشغالی مهر تاییدی بر افشاگری های اسنودن است .

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین