|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۳۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'موسی قربانی' روز پنجشنبه در مجمع عالی بسیج در سالن آمفی تئاتر منطقه نفتی تربت حیدریه افزود: 36 سال از عمر نظام اسلامی می گذرد که با موفقیت هایی همراه بوده است، اما در برخی از موارد نیز کوتاهی هایی صورت گرفته است.

وی یادآورشد: متاسفانه برخی از مسوولین در دولت و مجلس شورای اسلامی فعالیت های اجرایی در مسایل کلان کشور را بر زمین گذاشته و از هم اکنون به کشور، نگاه انتخاباتی دارند.

معاون قضایی دیوان عدالت اداری کشور به مذاکرات هسته ای ایران با غرب اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی در داخل کشور امید به رفع تحریم ها ناجوانمردانه بسته اند، اما نمی دانند که شاه کلید حل مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی است.

حجت الاسلام قربانی ادامه داد: اگر در بسیاری از زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مدیریت جهادی، روحیه و تفکر بسیجی حاکم باشد به طور کامل دربرابر تحریمهای دشمن پیروز خواهیم شد.

وی افزود: موفقیت های نظام اسلامی در مسایل مهم و کلان کشور توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب بوده است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت خون شهدا، تدبیر ولایت فقیه و روحیه جهادی در بیشتر عرصه ها بوی‍ژه انرژی هسته ای، هوافضا، پزشکی و موشک های بالستیک و مسایل دفاعی و نظامی پیشرفت چشم گیری داشته ایم.

اجلاسیه مجمع عالی بسیج روز پنجشنبه در سالن آمفی تئاتر منطقه نفتی تربت حیدریه برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین