|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۳۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
سردار در نیمه دوم کلا 15 دقیقه در ترکیب بود اما همان 15 دقیقه کافی بود تا ایران بتواند با گل فوق العاده زیبایش پیروز از زمین خارج شود.
حميدرضا صدر کارشناس و تحليلگر فوتبال تمام صحبت هايش را به گلزن جوان تيم‌ملي در ديدار با قطر اختصاص داد البته به اين موضوع اشاره کرد که نکات زيادي در اين ديدار ديده شد اما او ترجيح مي‌ دهد فقط در مورد سردار صحبت کند.

 صدر در مورد این دیدار گفت: چیزی که می‌ توانم در مورد این بازی بگویم تغییر کوچکی بود که در ترکیب داده شده بود یعنی سردار به جای قوچان نژاد. ولی همین یک تغییر سرنوشت بازی را تغییر داد. اتفاقی که برای سردار آزمون در این بازی افتاد دقیقا شبیه اتفاقی بود که برای قوچان نژاد در بازی اول رخ داد. یعنی سردار در نیمه اول کاملا محو بود مثل بازی قبلی که ما تک مهاجم داشتیم که نه دیده می‌ شد و نه پاس خوبی به او می‌ رسید اما در آغاز نیمه دوم سردار می‌ توانست با بغل پا خیلی زود دروازه تیم قطر را باز کند که متاسفانه نشد اما درست چند دقیقه بعدش با تکل زیبای آندو توپ به دژاگه و گل فوق العاده زیبای آزمون به ثمر رسید. سردار بدون هیچ عجله و شتابی گل هنرمندانه ای را به ثمر رساند.

او در همین باره ادامه داد: نکته طعنه آمیز و تلخ این بازی مصدومیت سردار و ترک کردن زمین با چشمانی اشک بار بود اگر بخواهم این بازی را به طور کلی توصیف کنم با سردار همه چیز را تمام می‌ کنم. آزمونی که در نیمه اول محو بود و در نیمه دوم طوفانی. این در حالی است که سردار در نیمه دوم کلا 15 دقیقه در ترکیب بود اما همان 15 دقیقه کافی بود تا ایران بتواند با گل فوق العاده زیبایش پیروز از زمین خارج شود.

منبع: ورزش3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین