|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۶
کد خبر: ۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸
پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان از 27 تا 30 مهرماه به مدت چهار روز در شهر ایروان پایتخت ارمنستان برگزار خواهد شد.
پیش از این قرار بود پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان ؛ چهارم تا هفتم مهرماه برگزار شود که به روزهای 27 تا 30 مهر تغییر کرده است.

غلامرضا رضائیان، مدیر اجرائی این نمایشگاه با بیان اینکه علت تغییر زمان برگزاری نمایشگاه ، استقبال تجار و بازرگانان از نمایشگاه و انجام امور مربوط به حضور آنان در ارمنستان است،گفت : نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان با همکاری اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان و سفارت جمهوری اسلامی ایران ، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران و سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود .

وی اضافه کرد : در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان؛ تجار ، بازرگانان، صادرکنندگان و صاحبان بنگاههای اقتصادی کشورمان؛ محصولات ، تولیدات ، خدمات و کالاهای صادراتی خود را عرضه می کنند.

آقای رضائیان ؛ معرفی توانمندیهای صادرتی ایران در حوزه های مختلف کالائی و خدماتی ، جذب بازارهای جدید برای عرضه کالا و خدمات ، آشنائی بازرگانان و صادرکنندگان ایرانی با زمینه های اقتصادی ارمنستان، جذب سرمایه گذار ارمنستانی و ارائه پتانسیل ها و توانمندیهای واحدهای تولیدی و صنعتی ایران را برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.
ارمنستان موقعیت جغرافیایی ، ژئوپلیتیکی و ژئواکونومیکی مناسبی دارد و پل ارتباطی اروپا و آسیا محسوب می شود.

این کشور با داشتن زمینه و موقعیت های فراوان جهت تجارت ، سرمایه گذاری ، حمل و نقل و ارائه خدمات مختلف تجاری و بازگانی ؛ محل مناسبی برای برپائی نمایشگاه های اختصاصیدیگر کشورهاست.

با توجه به حضور مقامات بلند پایه بازرگانی و تجاری، بازرگانان، تجار و صنعتگران ایرانی و ارمنستانی و همچنین اطلاع رسانی گسترده در ارمنستان، برگزاری پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در این کشور، فرصت ایده آل برای بازرگانان و تجار کشورمان خواهد بود تا آنان با ارائه دستاوردها و توانمندی های خود ؛ زمینه تجارت و صادرات پایدار و بلند مدت ایرانی در این کشور را فراهم آورند. تجار ، بازرگانان و علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات کامل تر از پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان ، با شماره تلفن های 9- 22893008 دبیرخانه برگزاری نمایشگاه ، تماس بگیرند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین