|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۱
کد خبر: ۳۴۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

 

پویش «دایرهٔ زندگی» با شعار «دایره‌های کوچک، روشنی‌های بزرگ!» از پنجم رمضان با همکاری «پیام‌رسان بانکی بله» و «خیریهٔ فردای سبز شریف» و «بانک ملی ایران» با هدف تجهیز اتاقی در مرکز طبی کودکان (در بیمارستان علوم پزشکی تهران) برای درمان کودکان از طریق پیوند سلول‌های بنیادی آغاز به کار کرد. همچنین همکاری پلتفرم تبلیغات آنلاین «یکتانت»، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی «تریبون» و شبکه هوشمند تبلیغاتی «تپسل» و آژانس تبلیغاتی «فست کلیک» و شبکۀ دانش‌بنیان تبلیغات طاووس نیز در فراگیری اطلاع‌رسانی این پویش بسیار کمک‌رسان بوده است.

 
مبلغ هشتصد میلیون تومان برای پویش کمک به مرکز پیوند سلول‌های بنیادی تأمین شده است. این کمک از طریق قابلیت «جمع‌سپاری مالی بله» و همچنین کمک هفتصد میلیونی یکی از خیرین مقیم در در خارج از کشور مهیا شده است. «جمع سپاری مالی بله» خدمتی است که ارتباط میان خیرین و مؤسسات خیریه و نیز انجام تراکنش انتقال پول برای امور خیر را ساده‌تر و سریع‌تر از همیشه در دسترس همه قرار می‌دهد.

 درمان بیماری‌های صعب‌العلاج با پیوند سلول‌های بنیادی، آخرین امید کودکان مبتلا به این بیماری‌ها برای بازگشت به زندگی طبیعی‌ است. هزینهٔ نهایی تجهیز این اتاق یک میلیارد تومان برآورد شده است. در «پویش کمک به مرکز پیوند سلول‌های بنیادی» این مبلغ از طریق سرویس «جمع‌سپاری مالی بله» و در قالب سهم‌های بیست هزار تومانی تأمین خواهد شد. هر شخص می‌تواند با خرید یک تا چند سهم، در این کار خیر سهیم شود.

شما می‌توانید از طریق این آدرس در درمان کودکان با پیوند سلول‌های بنیادی» سهیم شوید. با کمکتان سهمی در روشن شدن اتاقی داشته باشید که روشنایی زندگی این کودکان است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین