|
|
امروز: دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۳۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه در گزارشی نوشت که نشست وزیران امورخارجه ایران و ایالات متحده آمریکا در ژنو در خصوص برنامه هسته ای ایران بسیار مهم است.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این نشست در حالی برگزار می شود که نمایندگان ایران و کشورهای قدرتمند که تصمیم داشتند تا اول ژوئیه به یک توافق دست یابند، یکشنبه آینده با یکدیگر دیدار و گفتگو خواهند کرد.

' محمد جواد ظریف' وزیر امورخارجه ایران قبل از دیدارش با جان کری گفت: فکر می کنم این نشست بسیار مهم است و نشان می دهد که دو طرف آماده پیشبرد روند مذاکرات هستند. وی در عین حال تاکید کرد که مسایل تا زمانی که حل نشده اند، دشوار و سخت هستند.

بر اساس این گزارش، وی بعد از ورود به ژنو، به خبرنگاران ایرانی اعلام کرده بود که پیشنهادات تازه باید ارایه شود و این کشور آماده گفتگو در باره همه مسایل است اما باید دید که طرف مقابل نیز این آمادگی را دارد؟!

خبرگزاری فرانسه در بخش دیگری از این گزارش نوشت: این نشست که با هدف تسریع در مذاکرات است باید یکشنبه آینده به پایان برسد و کارشناسان ایرانی و آمریکایی دیدارهایی را در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه آینده و حتی یکشنبه قبل از دیدار ایران با گروه 1+5 خواهند داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین