|
|
امروز: چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۳۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
دکتر روحانی خاطر نشان کرد: امروز اگر در دنیا از عظمت و عزت برخوردار هستیم به خاطر ایثار، فداکاری، ایستادگی و مقاومت همه کسانی است که در صحنه و دوران دفاع مقدس حضور داشتند.
به نقل از خبر چهارشنبه شب پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار که در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شد، فداکاری و ایثار جانبازان را اقدامی بسیار بزرگ و ارزشمند توصیف کرد.

وی اظهار داشت: خدمت به ایثارگران و جانبازان و خانواده آنان را برای خود افتخار می دانیم چرا که آنان در راه رضای خدا و برای دفاع از کشور و مردم، هستی و جان خود را در راه انقلاب و اسلام در طبق اخلاص قرار دادند.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: امروز اگر در دنیا از عظمت و عزت برخوردار هستیم به خاطر ایثار، فداکاری، ایستادگی و مقاومت همه کسانی است که در صحنه و دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

رییس جمهوری تصریح کرد: اگر در آن دوران در برابر دشمن سر خم کرده و ایستادگی انجام نمی شد، امروز چیزی از انقلاب و کشور باقی نمانده بود لذا همه داشته هایمان در سایه دفاع مقدس است.

روحانی همچنین ایثار و فداکاری همسران جانبازان را اقدامی به مراتب ارزشمندتر و قابل تجلیل دانست و خطاب به همسر این جانباز سرافراز اظهار داشت: اینکه داوطلبانه به صحنه ایثار و فداکاری قدم گذاشته و راه خدمت به یک جانباز را انتخاب کرده اید بی تردید ازجایگاه بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار هستید و بدون شک در اجر ایثارگران سهیم می باشید.

در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهور در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید و حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهور نیز حضور داشتند، لوح تقدیری از سوی روحانی به خانواده این جانباز تقدیم شد.

سیدشهاب الدین بسطام تبار در سن 21 سالگی و در عملیات والفجر 8 در منطقه جزیره ام الرصاص به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین