|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۴
کد خبر: ۳۴۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
اطلاع‌ دارم که ایران به کشورهای سازشگر پیام داده است که هرگونه تجاوزی به ایران از سوی این کشورها با پاسخ علیه خودشان مواجه خواهد شد و این پیام به اسرائیل نیز رسیده است. ایران در هدف قرار دادن مستقیم اسرائیل دست پیش را خواهد گرفت و مقدمات و زمینه‌های این کار نیز بسیار است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عصر امروز جمعه به مناسبت روز جهانی قدس سخنرانی کرده است.

به گزارش العالم، سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، به ده‌ها هزار نفری که امروز در مسجد الاقصی گرد هم آمدند، سلام و درود فرستاد.

دبیرکل حزب الله گفت: جانفشانی‌های ملت فسلطین باید وجدان انسان‌ها و مسلمانان و همه آزادگان در این جهان را تکان بدهد.

وی افزود: آمریکا ، غرب و صهیونیست‌ها و تمام کسانی که با آنها همکاری کردند بر ترسیم وجود رژیم غاصب و دادن کلید منطقه به دستشان تلاش کردند.

نصرالله افزود: آمریکا و غرب و صهیونیست‌ها و متحدان آنها برای تثبیت این رژیم و تبدیل آن به کلید منطقه تلاش کردند.

وی روز قدس را تأکیدی بر حقانیت مسأله فلسطین و مشروعیت آن و مظلومیت مردم این سرزمین دانست و گفت: امام خمینی به دلیل توجه به این نکته که قدس چگونه به مرکز توجه و اقدام و امید امت اسلامی تبدیل شود، روز قدس را اعلام کرد.

وی با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در روز جهانی قدس گفت: سخنان آیت الله خامنه‌ای تاکیدی بر پایبندی جدی و قطعی بر حمایت از فلسطین و جنبش های مقاومت در منطقه است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سیاسی مقاومت جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر ایران همین امروز به آمریکا بگوید که از مسیر سازش استقبال می‌کند، آیا باز هم این محاصره و این توطئه‌ها ادامه می‌یابد؟ طبعا نه.

بیرکل حزب الله افزود: مساله فلسطین بخشی از دین و ایمان و کرامت ماست ما امتی هستیم که نمی توانیم از ایمان و عقیده و احترام به مساله فلسطین دست برداریم.

نصرالله با بیان اینکه مسیر ناامیدی در فلسطین شکست خورده است، تصریح کرد: اکنون امید ملت فلسطین نسبت به آزادسازی بیشتر شده است و زمان فراموشی و ناامیدی به سر آمده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه شکست‌های پی در پی اعراب و حقارت رسمی عربی و روند سازش همگی در راستای هدف نا امیدسازی است، تأکید کرد: آن‌ها از سال 1948 به دنبال این هستند تا امت اسلامی احساس یأس کرده و از بازگردانی قدس نا امید شود و در تمامی این مدت جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشده است.

وی افزود: فرآیند عملیات جهادی در داخل اراضی 1948 و کرانه باختری و به ویژه عملیات‌های انفرادی، لرزش شدیدی در رژیم به وجود آورده است.

نصرالله تصریح کرد: عملیات‌های استشهادی انفرادی، میزان امنیت ضعیف و شکنندگی رژیم و ناتوانی نهادهای امنیتی اسرائیل از شناسایی مجاهدین را به تصویر کشید.

سید حسن نصرالله در ادامه مسیر جهاد نظامی را تنها راه دانست و گفت که این مسیر ثابت کرده است که رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد و این‌گونه نیست که همواره چیره باشد و ما تاکنون شکست‌های پیاپی زیادی به این رژیم تحمیل کرده‌ایم.

وی گفت که مهم‌ترین دستاورد عملیات‌های انفرادی، این است که بر خلاف دیدگاه صهیونیست‌ها ثابت شد که امنیت و اشغالگری کنار یکدیگر جمع نمی‌شوند.

سید حسن نصرالله همچنین گفت که شکست آمریکا در افغانستان و همچنین جنگ روسیه و اوکراین موجب نگرانی رژیم صهیونیستی شده است.

وی ادامه داد: اطلاع‌ دارم که ایران به کشورهای سازشگر پیام داده است که هرگونه تجاوزی به ایران از سوی این کشورها با پاسخ علیه خودشان مواجه خواهد شد و این پیام به اسرائیل نیز رسیده است. ایران در هدف قرار دادن مستقیم اسرائیل دست پیش را خواهد گرفت و مقدمات و زمینه‌های این کار نیز بسیار است.

رهبر مقاومت لبنان در ادامه خبر از برگزاری یک مانور خاموش از سوی نیروهای مقاومت حزب‌الله در لبنان طی هفته‌های گذشته داد و گفت که هرگونه حماقتی از سوی رژیم صهیونیستی با پاسخ مستقیم و سریع مواجه خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین