|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۳۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
جعفری ادامه داد: آنهایی که حتی یک روز به جبهه نرفته‌اند، چه حقی دارند که امروز از عاشورا حرف بزنند و مجلس متهم کرده و واقعیت‌های موجود در مجلس را برعکس گزارش کنند.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: افتخار من این است که کسی که با افکار و اندیشه‌های پدرش اختلاف دارد، مخالف بنده است.

 قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در تذکر شفاهی با اشاره به اینکه نامه‌ای نوشته شده که در آن به مجلس توهین جدی صورت گرفته است، گفت: می‌گویند این مجلس یک استثنا است و به امید خدا مجلس آینده چنین نخواهد بود.

وی افزود: ما هم قبول داریم که این مجلس استثنا است چون تجربه مجلس پنجم را دارد؛ آنهایی که می‌خواهند حق را بپوشانند و احکام حکومتی را انکار کنند، پاسخ دهند که آیا حکومتی‌تر از حکم شورای عالی امنیت ملی که مورد تایید ولی فقیه است، وجود دارد که آن را انکار کرده و در خصوص حصر، ارشادی می‌دانند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در این نامه از تعداد زیادی از نمایندگان، از جمله بنده اسم آورده شده است و گفته‌اند اینها اگر در صحنه عاشورا بودند، در لشگر عمر سعد بودند؛ ما به آنها پاسخ می‌دهیم که هشت سال در این کشور جنگ شد. تکلیف ما روشن است. شما کجا بودید وقتی که جنگ بود و عرصه بر مردان عالم تنگ بود.

جعفری ادامه داد: آنهایی که حتی یک روز به جبهه نرفته‌اند، چه حقی دارند که امروز از عاشورا حرف بزنند و مجلس متهم کرده و واقعیت‌های موجود در مجلس را برعکس گزارش کنند. در آخر هم بشارت دهند که دیگر این مجلس تکرار نخواهد شد و افرادی خواهند آمد، وکیل الدوله؛ من هم تبریک و هم تسلیت می‌گویم به ساده‌لوحی این آقا و حامیانش؛ ملت ایران بیدار است.

نماینده مردم بجنورد گفت: حوزه انتخابیه من هم بداند که افتخار بنده این است، امثال این آدم با بنده مخالف است، این آدم که با اندیشه‌های پدرش فاصله‌های بسیار زیاد دارد، با من مخالف است و من به این مخالفت چون او با اندیشه‌های علامه مطهری اختلاف دارد، افتخار می‌کنم و قطعا سایر پیشکسوتان از جمله شما (خطاب به ابوترابی‌فرد) افتخار می‌کنید که فتنه‌گران از شما تبری بجویند.



منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین