|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۳۴۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
معترضین امروز در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات، از اهالی برخی روستاهای اطراف شهر هرات بودند که با برنامه ریزی قبلی و با همراه داشتن کیسه‌های سنگ در مقابل نمایندگی کشورمان حضور یافتند.


امروز عده ای در هرات به سرکنسولگری ایران حمله کردند و دوربین های امنیتی را شکستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از صداوسیما، در ادامه واکنش ها به ادعای آزار و اذیت مهاجرین افغان در ایران امروز عده ای در هرات به سرکنسولگری ایران حمله کردند و علاوه بر آتش زدن لاستیک در مقابل سرکنسول گری، دوربین های امنیتی را شکستند.

حمله کنندگان موفق به ورود به سرکنسولگری نشدند.

تکمیلی//

تسنیم به نقل از یک منبع آگاه نوشت: : معترضین امروز در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات، از اهالی برخی روستاهای اطراف شهر هرات بودند که با برنامه ریزی قبلی و با همراه داشتن کیسه‌های سنگ در مقابل نمایندگی کشورمان حضور یافتند.

این افراد در خلال اعتراضات اقدام به سنگ‌پراکنی به سمت درب و پنجره‌های خدمات کنسولی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات کردند.

نیروهای محافظ نمایندگی کشورمان با شلیک تیرهوایی اقدام به پراکنده‌ کردن این افراد کردند و در نهایت با حضور مولوی «اسلام‌جار» والی حکومت سرپرست افغانستان در هرات در مقابل نمایندگی سیاسی کشورمان، این قائله ختم شده است.

برخی منابع در هرات می‌گویند پشت صحنه این تظاهرات گروه‌های غربگرای «جنبش عدالت و آزادی» و «تیم بانوان عدالت‌جو» که پیش از این توسط غربی‌های حاضر در افغانستان تأمین مالی می‌شدند قرار دارند و این گروه‌ها برای روزهای آینده نیز فراخوان تظاهرات داده‌اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین