|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۳۴۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶

مربی تیم فوتبال هوادار می‌گوید تیمش موقعیت‌هایی برای گلزنی مقابل پرسپولیس داشت که گل نشد و به همین دلیل از نتیجه راضی نیست.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس گفت: شرایط جدولی طوری بود که مطمئن بودیم بازی از حالت طبیعی خود خارج می‌شود . یک بازی کاملا درگیرانه و جاندار بود. درگیری‌ها در مسابقه زیاد بود. فکر می‌کنم داور به خوبی بازی را کنترل کرد. فکر می‌کنم داور روز خوبی داشت. کمک داور سمت نیمکت پرسپولیس یک مقدار اشتباه داشت که تاثیرگذار نبود. پیش بینی کرده بودیم که تنش های بازی زیاد باشد. تمام توان‌مان را گذاشتیم و سعی کردیم نقاط قوت پرسپولیس را که زیاد بود کنترل کنم. تنها فکری که نکرده بودیم و تمرینی هم نداشتیم این بود که پرسپولیس روی هوا بازی کند و از دقیقه یک روی به بازی هوایی آوردند. بازیکنان ما با تمام توان خود بازی کردند و واقعا اگر دقت هم می‌کردید، روی سه، چهار موقعیت خودمان در آخر بازی می‌توانستیم یک شگفتی ایجاد کنیم. از نتیجه بازی راضی نیستم اما از تلاش بازیکنانم راضی هستم. می‌دانم این بازیکنان چه پتانسیلی دارند. بعد از تعطیلات، برای شش بازی آینده که بسیار مهم است، آماده می‌شویم.

او درباره شکل بازی تیم فوتبال هوادار و انتقاداتی که مربی سرخ‌پوشان پایتخت نسبت به روند بازی هوادار داشت، خاطرنشان کرد: ما کاری نداریم که کسی سبک بازی ما را می‌پسندد یا نه. ما یک روشی برای خودمان داریم. ما این سبک بازی را می‌پسندیم.

عنایتی درباره امتیاز گرفتن از پرسپولیس و درباره اینکه این اتفاق می‌تواند منجر به قهرمانی استقلال شود، گفت: من خواهش می‌کنم این ماجرا را رنگی نکنید. هر کسی برای موفقیت تیمش تلاش می‌کند. من افتخار می‌کنم هوادار استقلال هستم اما در حوزه کاری من این مسائل هیچ تاثیری ندارد. کسانی که من را می‌شناسند، این مساله را می‌دانند. تمرکز من معطوف به موفقیت تیم است و تمرکز من این نیست که چه تیمی قهرمان می‌شود و چه تیمی قهرمان نمی‌شود. شما تا به حال یک مصاحبه بد از بازیکنان من سراغ ندارید. خیلی این تیم مظلوم است و از مدیریت و مالکیت تیم می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند. شاید برخی‌ از دوستانی که بیشتر دشمن بودند، می‌گفتند هوادار گزینه سقوط است و می‌خواستند عنایتی نتیجه نگیرد اما خداوند بزرگ است و من معجزات خدا را در سال گذشته دیدم و با تمام توانم به تلاش خود ادامه می‌دهم و نتیجه را به خدا می‌سپارم. با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.

سرمربی هوادار درباره درگیری‌های پایان بازی گفت: من نمی‌خواهم این مساله را تکذیب کنم. در صفحات مجازی برخی اوقات، اتفاقاتی رخ می‌دهد که من با سرمربی حریف، با کسی که در حد من است، صحبت می‌کنم که این یک بحثی دیگر است اما یک موقعی می‌شود، یک نفر از یک جایی پیدایش می‌شود و از قبل هماهنگ می‌کند که با من صحبت کنید که در صفحه مجازی برجسته شود. خدا آخر عاقبت ما را بخیر کند.

او درباره خوشحالی روح‌الله باقری که واکنش پرسپولیسی‌ها را به همراه داشت، گفت: من این صحنه را ندیدم اما اگر حاشیه درست شود، اتفاقات دیگری رقم می‌خورد و ما می‌توانیم به سمت حاشیه برویم اما هوادار تیم بی‌حاشیه‌ای است و بازیکنان ما بدون منظور، کاری را انجام می‌دهند. ما سابقه بی‌حرمتی یا کم‌لطفی نداریم. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و چند دوره در لیگ قهرمان شده است و این بازی برایشان مقداری سنگین شد چون سه امتیاز بازی را به دست نیاوردند. ما تلاش خود را کردیم و مقابل یک تیم خوب توانستیم امتیاز بگیریم. من از نتیجه راضی نیستم و اگر در دقایق پایانی بازی تمرکز داشتیم، می‌توانستیم با امتیاز بیشتری از زمین خارج شویم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین