|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۳۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش بسیج رسانه که صبح امروز در سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز ما در کشور نیاز به وحدت داریم و همه اقشار باید حواسشان را جمع کنند تا مبادا خون شهیدان پایمال شود، خصوصاً کسانی که به‌نوعی به شهدا انتصاب دارند.

وی افزود: فرزندان شهدا باید قدر شهیدشان را بدانند، چرا که اگر ما با نام شهدا بزرگ شده‌ایم و به خاطر شهید ما را می‌شناسند در این صورت تکلیفمان سنگین‌تر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اگر خودمان منشأ برکات و شهرت برای خودمان باشیم موضوع فرق می‌کند، تأکید کرد: گاهی به دلیل انتصاب به شهدا نام‌ ما بر سر زبان‌ها می‌افتد که در این صورت باید بیشتر حرمت شهدا را نگه داریم، بنابراین ما از عزیزانمان می‌خواهیم که حرمت شهدای‌مان را نگه دارند و زمانی که حرفی می‌زنند تصور کنند که اگر آن شهید حاضر بود، چه می‌گفت و چه می‌کرد و ما نیز همان کار را باید انجام دهیم.

سردار نقدی در خصوص برنامه بسیج در عرصه مقابله با جنگ نرم گفت: امروز ابرقدرت‌ها اتاق‌های جنگشان را از پناه‌گاه‌های زیرزمینی به در استودیوها و شبکه‌های مجازی منتقل کرده‌اند و تصور می‌کنند از طریق سناریوسازی می‌توانند بر بیداری اسلامی غلبه کنند.

وی افزود: ما باید هوشیار باشیم و صفوف رسانه‌ای خود را در کشور مستحکم کنیم، چرا که امکانات دشمن صدها برابر ماست و بر فضای رسانه جهان تسلط دارد، اما ما یک پیام اصیل داریم که در مقابل دروغ‌بافی‌های آنان با صداقت وارد عرصه می‌شویم و در نتیجه در صورت حفظ اتحاد، دست برتر را خواهیم داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: نخستین اولویت ما یکپارچگی صفوف رسانه‌های حامی حق و عدالت است و ما با آموزش دادن به فعالان عرصه رسانه می‌توانیم در این جنگ نابرابر پیروز باشیم.

منبع:تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین