|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۳۴۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

 وخامت وضعیت آب وهوا و بارش شدید باران عملیات جست‌وجو برای یافتن قربانیان و جعبه سیاه هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی چین شرقی را متوقف کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رویترز، یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی چین شرقی روز دوشنبه (اول فروردین) در منطقه گوانگ شی دچار حادثه شد. هواپیمای مذکور از نوع بوئینگ ۷۳۷ و با ۱۳۳ مسافر از شهر کانمینگ عازم گوانگژو بود.

تلویزیون دولتی چین ضمن اعلام خبر توقف عملیات جست‌وجو دلیل این امر را ناشی از انباشتگی آب باران در حفره‌های ایجاد شده در پی سقوط هواپیما برشمرد. اداره هواشناسی منطقه نیز اعلام کرد خطر رانش زمین، جاری شدن تنداب و باد شدید به دلیل وخامت وضعیت آب‌وهوا در منطقه کوهستانی گوانگ شی وجود دارد.

دلیل سقوط این هواپیما هنوز معلوم نیست و مقامات هوانوردی در چین از دشواری یافتن جعبه سیاه هواپیما به دلیل ارتفاع محل سقوط و خسارت شدید به هواپیما خبر داده اند.

مقامات مسئول در نشست خبری شامگاه سه شنبه (دوم فروردین) اعلام کردند هواپیما پیش از پرواز از جهت ملاحظات فنی شرایط لازم را داشته است و خدمه نیز در سلامت بوده اند. همچنین سه خلبان در این پرواز حضور داشته اند که نسبت به روال معمول برای هدایت بوئینگ ۷۳۷ بیشتر است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین