|
|
امروز: يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۳۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) مراسم تشییع جنازه چهار یهودی را برگزار کرد که در حمله روز جمعه پاریس کشته شدند. این اقدام تازه‌ترین بهره برداری صهیونیست‌ها از حملات پاریس محسوب می‌شود.
به نقل از پایگاه اینترنتی بوابة الاهرام، اجساد این چهار تن حدود ساعت 2:30 به وقت گرینویچ به وسیله یک هواپیمای خطوط هوایی رژیم صهیونیستی وارد فرودگاه تل آویو شد.

این اجساد در گورستانی در غرب قدس اشغالی دفن می‌شود. در این گورستان اجساد سه کودک یهودی و معلم آن‌ها که در سال 2012 در فرانسه به ضرب گلوله کشته شدند نیز قرار دارد.

این چهار یهودی که امروز در قدس تشییع شدند از جمله 17 شخصی هستند که در حملات اخیر در پاریس کشته شدند.

پس از حملات پاریس، رژیم صهیونیستی تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده است تا از این موضوع حد اکثر استفاده را ببرد و با به راه انداختن موج اسلام‌هراسی در اروپا، از یک سو جنایات خود علیه مردم و گروه‌های مقاومت را توجیه کند و از سوی دیگر و یهودیان بیشتری را برای مهاجرت از اروپا به سرزمین‌های اشغالی ترقیب کند.

در همین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در راهپیمایی که در پاریس علیه تروریسم برگزار شد، شرکت کرد تا اسرائیل را قربانی تروریسم معرفی کند و قبل از انتخابات قریب الوقوع رژیم صهیونیستی در 17 مارس، خود را ضامن امنیت اسرائیلی‌ها نشان دهد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین