|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۳۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور گفت: اعطای یارانه به رسانه‌ها، نظام‌ بهتری پیدا کرده و به شکل بسیار شفاف تبدیل شده است.
  محمد رضا صادق ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان بوشهر اظهار داشت: رویکرد دولت این است که با حمایت رسانه‌ها، زمینه آشنایی افکار عمومی با خدمات دولت را فراهم کند.

وی بیان کرد: 62 نشریه در استان بوشهر فعالیت دارند و استان بوشهر از دیرباز سابقه درخشانی در فعالیت رسانه‌ای داشته است.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور تصریح کرد: اصحاب رسانه باید نسبت به بیمه کردن خبرنگارانی که در رسانه‌های مختلف تلاش می‌کنند، اقدام کنند و دولت نیز با بیمه تکمیلی حمایت لازم را از خبرنگاران به عمل آورده است.

صادق بیان داشت: اهالی رسانه باید در موضوع تعاونی مسکن خود وارد عمل شده و این مشکل را حل کنند.

وی بیان کرد: یکی از اهداف سفر هیئت دولت این است که از نزدیک در جریان برنامه‌های توسعه‌ای استان‌ها قرار گیرد و نظرات نخبگان و قشرهای مختلف مردم را نیز کسب کنند.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور ادامه داد: دولت مواردی که قابل اجابت بوده و در حیطه کار دولت است را در بحث سامانه 111 پیگیری خواهد کرد.

صادق گفت: سال گذشته تورم سیر صعودی داشته که توسط دولت مهار شد و اکنون به زیر 20 درصد رسیده است و این یک موفقیت برای دولت است.

وی اضافه کرد: با تغییر در حوزه سیاست خارجی ایران، امپراطوری رسانه‌ای صهیونیستی قادر به زیر سوال بردن دیپلماسی ایران نیست.

مشاور رئیس جمهور گفت: خواسته دولت این است که صدا و سیما در حد و اندازه رسانه ملی در حوزه‌های مختلف تلاش خود را انجام دهد و دولت توقع خاصی از صدا و سیما ندارد و انتظار دارد رسانه ملی در جایگاه خود تلاش کند.

صادق با اشاره به اینکه شاهد تخریب دولت از سوی برخی رسانه‌ها هستیم که بدون توجه به اخلاق رسانه‌ای این کار را می‌کنند، بیان داشت: اعطای یارانه به رسانه‌ها، نظام‌ بهتری پیدا کرده و به شکل بسیار شفاف تبدیل شده است.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین