|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۳۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کدام از طرح‌های استیضاح وزرا از سوی نمایندگان تا به این لحظه به مرحله قطعیت نرسیده است.
حجت الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور با اشاره به آخرین اخبار از طرح‌های استیضاح مجلس  گفت: هیچ کدام از استیضاح‌های مطرح شده از سوی نمایندگان تا به این لحظه به مرحله قطعیت نرسیده و نمی‌توان گفت که کدام وزیر بیش از همه خطر استیضاح را احساس می‌کند.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در ادامه در رابطه با موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: در حال حاضر استیضاح وزیر آموزش و پرورش و وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح است، اما تا به این لحظه هیئت رئیسه مجلس از سوی استیضاح کنندگان نامه‌ای دریافت نکرده است.
 
سبحانی نیا تصریح کرد: تا نامه‌ای از سوی استیضاح کنندگان و وزرا به دست هیئت رئیسه مجلس نرسد، نمی‌توان گفت که طرح استیضاح وزرا قطعی شده است.  
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که نمایندگان در رابطه با استیضاح برخی وزرا نامه‌هایی را به امضاء جمعی از نمایندگان تنظیم کرده‌اند که گاهی هم به هیئت رئیسه در این خصوص مراجعه می‌کنیم ولی بنده تا به این لحظه هیچکدام از آن‌ها را قطعی نمی‌دانم. 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین