|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۳۴۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
علیمردان عظیمی؛ رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا درباره طرح خدمات و امداد نوروزی گفت: ضرورت دارد كه ارائه خدمات در طرح نوروزی صحيح و به‌موقع انجام شود؛ در این راستا قطعات و تجهیزات پرمصرف باید در همه واحدهای سیار و ثابت موجود باشد تا مردم هيچ مشكلي پيدا نكنند.

طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازي سایپا از امروز آغاز شد و تا ۱۴ فروردین سال آینده، به مسافران نوروزي خدمات مورد نياز ارايه مي شود.

به گزارش سايپانيوز، در طرح امداد نوروزي گروه خودروسازي سايپا، بيش از هزار و 700 مركز خدماتي حوزه خدمات پس از فروش سايپا آمادگي كامل دارند تا به مسافران نوروزي خدمت ارايه كنند؛ همچنين بيش از 5 هزار نفر از پرسنل شبكه خدمات پس از فروش آماده خدمت رساني به مشتريان گروه سايپا و ساير خودروها هستند.

در طرح ياد شده بيش از 940 نمايندگي، واحد سيار و ثابت امدادي به صورت كشيك به مسافران نوروزي خدمت ارايه مي كنند تا مسافران با خيال راحت در جاده و خيابان های كشور تردد كنند. بدين جهت متقاضيان دريافت خدمت، مي توانند با شماره 096550 كه به صورت شبانه روزي فعال است، تماس بگيرند.

در اين ميان گروه خودروسازي سايپا در راستاي رفاه حال مردم و مسافران در ايام نوروز ارايه خدمات در محل هم دارد، براي دريافت اين خدمت شماره 84444 فعال است.

بر اساس اين گزارش، در طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازي سایپا تعداد شبكه نمايندگي ها مجاز 563 واحد، تعداد ناوگان امدادي 520 واحد، تعداد عاملان فروش قطعه 439 واحد و تعداد عاملين تعميراتي 200 واحد است.

علیمردان عظیمی؛ رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا درباره طرح خدمات و امداد نوروزی گفت: ضرورت دارد كه ارائه خدمات در طرح نوروزی صحيح و به‌موقع انجام شود؛ در این راستا قطعات و تجهیزات پرمصرف باید در همه واحدهای سیار و ثابت موجود باشد تا مردم هيچ مشكلي پيدا نكنند.

او در ادامه خواستار نظارت واحدهای بازرسی و حراست بر نرخ ارائه خدمات به خودروهای گروه سایپا و غیره سایپا در این طرح شد و تاکید کرد: قیمت ها باید مورد نظارت باشد تا حتی یک ریال بیش از مقدار مصوب نباشد حتی در ارتباط با خودروهایی که در مجموعه سایپا نیست؛ خدمات در طرح نوروزی باید صادقانه بوده و از روی رفع تکلیف نباشد.

عظیمی با اشاره به اينكه شماره تلفن ۰۹۶۵۵۰ به صورت شبانه‌روزی برای طرح شکایات مشتریان در نظر گرفته شده و با خاطیان برخورد خواهد شد، گفت: در ارايه خدمات به مردم هيچ قصوري پذيرفتني نيست.

سیدمحمد موسوی؛ مدیرعامل سایپا یدک نيز اظهارداشت: با توجه به واکسیناسیون سراسري صورت گرفته انتظار می رود براي نوروز 1401 حجم سفرهای نوروزی ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد، به همين جهت مجموعه سایپا یدک و امدادخودرو تعداد اکیپ‌های خود را نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داده و 520واحد امدادی در جاده ها به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد.

اوخاطرنشان کرد: در مراکز استان‌ها، امدادگران سایپا در حداکثر بازه زمانی ۲۰ دقیقه‌ای خود را به مشتریان و متقاضیان خدمات خواهند رساند.

گفتني است، در حاشیه این مراسم طرحی در راستای منویات مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و احترام به حقوق‌ مشتریان به نام طرح توسعه خودروهای جایگزین آغاز شد. این طرح به این منظور است که مشتریانی که خودروهای آنها براي تعمیر در نمایندگی است، به صورت موقت و در ايام نوروز خودرو تحویل بگيرند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین