|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۳۴۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
رمضان قدیروف، رئیس‌جمهوری منطقه خودمختار چچن در روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که در کنار نظامیان روس در اوکراین به سر می‌برد.

بامداد پنجشنبه ۵ اسفند، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از هفته‌ها گمانه زنی، بالاخره فرمان حمله نظامی همه جانبه به اوکراین را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، روز گذشته روزنامه آمریکایی فایننشال تایمز نوشت که یک مقام آمریکایی گفته روسیه از زمان آغاز حمله به اوکراین، از چین درخواست تجهیزات نظامی و دیگر کمک‌ها کرده است.

همچنین سخنگوی کرملین اعلام کرد که مذاکرات بین مسکو و کی‌یف امروز دوشنبه، ۲۳ اسفند از سر گرفته می‌شود.

آخرین اخبار و تحولات مربوط به حمله روسیه به اوکراین را بخوانید.

دور سوم مذاکرات روسیه- اوکراین امروز مجازی انجام می‌شود
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۴

هم زمان با اینکه حمله روسیه به اوکراین وارد نوزدهمین روز شده است، انتظار می‌رود امروز (دوشنبه) مرحله جدیدی از مذاکرات میان این دو کشور به منظور جمع بندی نتایج اولیه برگزار شود .
زلنسکی خواهان دیدار مستقیم با پوتین شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۳

رییس جمهوری اوکراین خواهان گفت و گوی مستقیم با همتای روسی‌اش شد. زلنسکی در یک پیام ویدیویی که شامگاه یک‌شنبه ۱۳ مارس پخش شد، گفت: «هیأت مذاکره‌کننده ما یک وظیفه مشخص دارد؛ هرکاری می‌تواند انجام دهد تا ملاقات بین دو رییس جمهور میسر شود.»
اوکراین: در پی مختل‌کردن حمایت لجستیک نیروهای روسیه هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۳

ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین: چهار هواپیما و سه بالگرد و پهپاد روسیه را هدف قرار دادند. حملات مرگباری به زیرساخت‌های روسیه در قلمروهای اشغالی خود انجام دادیم تا حمایت لجستیکی آن‌ها را مختل کنیم.
رهبر چچن: در کنار نظامیان روس در اوکراین هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۳

رمضان قدیروف، رئیس‌جمهوری منطقه خودمختار چچن در روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که در کنار نظامیان روس در اوکراین به سر می‌برد.
زلنسکی: اگر پرواز ممنوع اعلام نکنید، ناتو هدف قرار می‌گیرد
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۴

رئیس‌جمهوری اوکراین در هجدهمین روز از حمله روسیه به کشورش، بار دیگر از ناتو خواست در اوکراین "وضعیت پرواز ممنوع" اعلام کند و هشدار داد که روسیه به اوکراین بسنده نخواهد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین