|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۳۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
معاون اول رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد با توسعه دولت الکترونیک ، شاهد گامهای مثبتی در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در حوزه سلامت باشیم .
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری عصر دوشنبه در جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات کشور ؛ توسعه و ارتباط منسجم سامانه های خدماتی را از دغدغه های اصلی همه بخشها و دستگاهها دانست.

وی اظهار داشت : در فرایند یکپارچه سازی امور مربوط به فناوری اطلاعات؛ اصالت با انعطاف روندها مطابق با برنامه ها و سیاستهای دولت است و نباید نهادها و ساختاری های اداری مانع پیشرفت کشور همگام با توسعه فن آوریهای نوین شوند.

معاون اول رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد با توسعه دولت الکترونیک ، شاهد گامهای مثبتی در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در حوزه سلامت باشیم .

در این جلسه که وزرای دادگستری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، صنعت،معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و نمایندگان وزارتخانه ها، سازمانها و دستگاههای عضو شورا حضور داشتند، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات گزارشی از میزان پیشرفت پروژه سلامت الکترونیکی، افزایش تعامل پذیری و به اشتراک گذاری سامانه های دستگاههای اجرایی و نیز پروژه های مختلف توسعه دولت الکترونیکی ارایه نمود.

در ادامه جلسه، پس از بحث و بررسی آیین نامه داخلی توسعه دولت الکترونیک، آیین نامه نظام اجرایی طرح نشانی استاندارد مکانی ملی ، آیین نامه اجرایی رعایت الزامات گذر به پروتکل اینترنت نسخه6 و دستور العمل تشکیل ، وظایف و اختیارات کارگروه خدمات الکترونیکی سلامت با اصلاحاتی به تصویب رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین