|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
کد خبر: ۳۴۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

سه دانشجوی ایرانی و یک دانشجوی بین‌الملل از دانشگاه تهران در بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره نمونه کشوری معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، اداره کل امور دانشجویی دانشگاه تهران اعلام کرد؛  ملیکا حاجی محمدی دانشجوی دوره دکتری تخصصی پیوسته رشته بیوتکنولوژی در گروه آموزشی علوم پایه، محمد امین وزیری دکتری تخصصی رشته مهندسی سیستم‌های انرژی در گروه آموزشی فنی و مهندسی، کیاوش هوشمندی دکتری تخصصی رشته اپیدمیولوژی در گروه آموزشی کشاورزی و دامپزشکی و در اولین دوره جشنواره دانشجوی نمونه غیر ایرانی در بیست و نهمین و سی امین دوره برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه کشوری معرفی می‌شوند.

همچنین شهزاده سید حسن رضا دکتری تخصصی رشته مدیریت دولتی در گروه آموزشی علوم انسانی توانستند عنوان دانشجویان نمونه و برتر کشوری را از آن خود کنند.

در این جشنواره که مراحل ثبت‌نام، بررسی مدارک و داوری آن در دانشگاه و نیز داوری نهایی جشنواره در وزارت عتف در سطح کشوری از آذر ماه ۱۴۰۰ تا اسفندماه ۱۴۰۰ به طول انجامید و چهار دانشجو از دانشگاه تهران در گروهای فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و علوم کشاورزی و دامپزشکی با کسب بالاترین امتیازات آموزشی، فرهنگی و پژوهشی به عنوان برترین‌های کشور برگزیده شدند.

بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره نمونه کشوری پس از دو سال تعویق به دلیل شیوع کرونا ویروس اواخر اسفند با حضور معاون اول رییس جمهور و وزاری علوم و بهداشت برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین