|
|
امروز: جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۳۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
وی با برجسته خواندن خدمات انجام شده در دستگاه قضایی طی چندسال اخیر، تصریح کرد: این خدمات باید برای افکار عمومی اطلاع رسانی شود.
  رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت: پرونده های دادگاه های انقلاب پرونده های مهم حکومتی است که با آسایش و امنیت مردم عجین است.

«عباس پوریانی» روز دوشنبه در بازدید از دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران با بیان اهمیت پرونده های ارجاع شده به این دادگاه ها، افزود: وظایف قضات این محاکم ، مبارزه با مواد مخدر، برخورد با ضد انقلاب و سایر جرایمی است که در این دادگاه مورد رسیدگی قرار می گیرد.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران ضمن تاکید بر سلامت دستگاه قضایی با نگاه پیشگیرانه، گفت: سلامت دستگاه قضا باعث افزایش اعتماد عمومی در جامعه می شود.

وی با برجسته خواندن خدمات انجام شده در دستگاه قضایی طی چندسال اخیر، تصریح کرد: این خدمات باید برای افکار عمومی اطلاع رسانی شود.

پوریانی، مهمترین اقدامات انجام شده را ایجاد کمیته کاهش پرونده های اجرای احکام و بررسی علل اطاله دادرسی عنوان کرد و ادامه داد: به زودی شاهد آثار این اقدامات انجام شده خواهیم بود.

براساس این گزارش ، پوریانی در بازدید چهار ساعته از دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران با تعدادی مراجعه کننده هم دیدار و دستورات قضایی لازم را صادر کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین