|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۳۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
وزیر کشور با بیان اینکه رئیس‌جمهور گزینه‌ای را برای پست معاونت سیاسی پیشنهاد نداده است، گفت:‌ من به رئیس‌جمهور علاقمندم و هرچه بگوید اطاعت می‌کنم.
  عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه نشست سالانه مشاوران استانداران و مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آخرین وضعیت معاونت سیاسی وزارت کشور به چه صورت است، اظهارداشت: هنوز گزینه‌ای از سوی رئیس‌جمهور به من پیشنهاد نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص انتشار اخباری مبنی بر معرفی صالحی‌امیری از سوی رئیس‌جمهور و مخالفت وزیر کشور، تصریح کرد:‌ من به رئیس جمهور علاقمند هستم و هر چه بگویند اطاعت می‌کنم.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر آخرین وضعیت موضوع اسیدپاشی گفت: بر اساس برنامه و اقداماتی که انجام گرفته است و در شورای امنیت نیز بررسی‌هایی در این زمینه انجام شد دستورالعمل پیگیری‌های جدی  به نیروی انتظامی حتی پس از آن واقعه اسیدپاشی داده شد.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: درباره چند مورد مشابه باید بگویم که کشف و شناسایی و برخورد جدی با آنها به عمل خواهد آمد اما موضوع اولیه اسیدپاشی کماکان در دستور کار است و تقریبا هر هفته معاون امنیتی من با مسئولان اصفهان و نیروی انتظامی و اطلاعات جلسه دارند و مسائل را بررسی می‌کنند.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین