|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۳۴۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

سرپرست دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی، با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی ایرفلوت روسیه از دو ماه پیش پروازهای زمستانه خود را به ایران متوقف کرد، گفت: پروازهای تهران- مسکو با هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.

«حسن خوشخو» یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره جزییات توقف پروازهای هواپیمایی روسیه به ایران افزود: شرکت هواپیمایی «ایرفلوت» از دو ماه پیش هیچ پروازی به ایران نداشته است.

به گفته وی هواپیمایی ماهان در هفته دو پرواز به مسکو انجام می‌دهد و احتمال افزایش پروازهای ماهان به روسیه نیز وجود دارد.

وی توضیح داد: ایرفلوت دوماه پیش اعلام کرده بود تمامی پروازهای این شرکت هواپیمایی به تهران در فصل زمستان یعنی تا پایان ماه آوریل متوقف شد.

وی ادامه داد: دو فصل پروازی در صنعت هواپیمایی وجود دارد . فصل تابستانه که از ابتدای اردیبهشت و فصل زمستانه که از ابتدای آبان ماه آغاز می شود و هواپیمایی ایرفلوت روسیه به دلیل مقرون به صرفه نبودن، پروازهای زمستانه به ایران را متوقف کرد.

به گفته خوشخو موضوع کرونا و لود مسافر مهمترین دلیل اعلام توقف پروازهای این شرکت هواپیمایی در فصل زمستانه است و ربطی به وضعیت اخیر در روسیه ندارد.

به گزلرش ایرنا این شرکت هواپیمایی اخیرا در بسیاری از مسیرهای اروپایی و آسیایی پروازهای خود را به حالت تعلیق درآورده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین