|
|
امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۴
کد خبر: ۳۳۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

مراسم تشییع پیکر زهره فکور صبور، بازیگر صبح پنجشنبه - ۱۲ اسفند ماه - در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر زهره فکور صبور (بازیگر) صبح امروز با حضور خانواده آن مرحومه و جمعی از هنرمندان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا  برگزار شد.

فریبا نادری، فریبا کوثری، الناز حبیبی، زهرا داوودنژاد، مهران مهام، کاظم هژیرآزاد، کاوه خداشناس و بهرنگ توفیقی از جمله حاضران در مراسم تشییع پیکر  زهره فکور صبور بودند.

حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح پیکر بی جان این هنرمند در میان شیون و بی تابی مادر و خانواده اش و نیز اندوه و گریه برخی از همکارانش به قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) آورده شد و پس از اقامه نماز، به خاک سپرده شد.

پیکر مرحومه زهره فکورصبور در قطعه هنرمندان (۸۸ ) ردیف ۱۶۴ و در همسایگی محمدرضا(هومن) قدرت نما - فیلمساز، عکاس و نوازنده - به خاک سپرده شد. سنگ مزار جمشید اسماعیل خانی - بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون - کشورمان نیز کمی آن طرف تر از مزار زهره فکور صبور به چشم می‌خورد.


از صحنه های دردناک این مراسم، حضور مردم عادی برای گرفتن عکس با بازیگران و چهره های حاضر در مراسم آنهم در شرایط کرونا بود. به نحوی که حتی برخی از آنها، با مزار این بازیگر فقید هم سلفی می گرفتند!


مراسم ترحیم فکورصبور هم شنبه ۱۴ اسفند ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ بر سر مزارش در بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

 زهره فکور صبور ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ در سن ۴۳ سالگی و به طور ناگهانی درگذشت. او در سریال هایی چون «دلنوازان»، «مسافری از هند»، «روزگار جوانی»، «دردسرهای عظیم»، «دنگ‌وفنگ» و ... ایفای نقش کرده بود.

سریالی به نام بی همگان از این بازیگر در حال ساخت بود که نقشش در آن نیمه کاره ماند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین