|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۳۳۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: متهم به قتل نوجوان ۱۷ ساله قرچکی در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران سرهنگ نجم الدین مرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در روستای داود آباد شهرستان قرچک، مأموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور ماموران در محل مشخص شد که جوانی ۲۶ ساله در پی نزاع و درگیری با یکی از دوستان خود، وی را با ضربه چاقو به شدت مجروح کرده که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان شهید ستاری قرچک با وجود تلاش تیم پزشکی به دلیل شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

وی اظهار داشت: کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرچک با تحقیقات میدانی موفق به شناسایی متهم شده و با کنترل نامحسوس محله‌های احتمالی تردد، وی را در اقدامی ضربتی و در کمتر از یک ساعت از وقوع جرم دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات برای روشن شدن ابعاد این پرونده عنوان کرد: متهم به منظور سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف بیش از سه و نیم کیلو گرم تریاک در قرچک

وی همچنن  از شناسایی و دستگیری سه متهم به تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از سه و نیم کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی آنها خبر داد.

 فرمانده انتظامی قرچک گفت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و در پی کسب خبری مبنی بر ورود محموله مواد مخدر توسط فردی با هویت معلوم که در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت ویژه وارد عمل شدند.

وی افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی و کنترل محور ورودی شهرستان مشخص شد که فرد مورد نظر، محموله مواد مخدر را با یک دستگاه خودروی زانتیا وارد قرچک کرده و به سمت روستای داود آباد در حال حرکت است.

مرادی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بلافاصله وارد عمل شده و پس از متوقف نمودن خودروی مورد نظر و بازرسی از آن مقدار سه کیلو و ۸۹۳ گرم تریاک بدون لفافه را کشف کردند.

سرهنگ مرادی در پایان گفت: در این رابطه با این پرونده سه متهم سرنشین خودرو دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

دستگیری باند سارقین اماکن خصوصی در پیشوا

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: باند سارقان اماکن خصوصی پیشوا با ۱۲ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ محمد جزایری افزود :مأموران پاسگاه یوسف‌رضا حین گشت زنی، فردی را در حال سرقت یک دستگاه موتورسیکلت شناسایی و دستگیر و متهم را به منظور تحقیقات اولیه به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: متهم در مواجهه با ادله پلیس به ۱۲ فقره سرقت از باغات سطح شهرستان با همراهی چهار نفر از همدستان خود اعتراف کرده که تمامی این افراد شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر و با تشکیل پرونده و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین