|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۳۳۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

تسنیم: نماینده‌ ولی فقیه در خراسان رضوی گفت عزت اسلام و مسلمین و نزدیک شدن به فرج امام زمان (عج) مرهون مقاومت در جریان انقلاب اسلامی ایران بوده است.

 علم الهدی در اختتامیه چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه علمیه کشور در مشهد اظهار داشت: در مقابله با دشمن در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آنچه ما را پیروز نگه داشت مقاومت بود و آنچه ما را مقاوم کرد قرآن بود.هر انسانی به سرنوشت و آینده خود نگران است و سپردن آینده به قرآن و اهل بیت (ع) باعث تضمین زندگی، خانواده و آینده خود خواهد شد.

وی افزود: امروز در زندگی خانوادگی و اجتماعی هم به آنچه که به عنوان نیاز اولیه محتاج هستیم موضوع مقاومت است که این مهم در زندگی طلاب و روحانیان حرف اول را می‌زند و هرکس در مسیر طلبه بودن و روحانیت گام برمی‌دارد باید هم خود و هم خانواده از مقاومت بیشتر برخوردار باشندتا موجب پیشرفت و تعالی او در جامعه و اجتماع شود.

معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور نیز اظهارداشت: چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در رشته‌های حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق تقلیدی، نهج البلاغه، تفسیر و مفاهیم قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احسان علائیان افزود: در این مسابقات محمد صادق حسینی، علی معین نژاد، محمد رضایی و خانم‌ها جان نواری، نصیری دیاری و صمدی حائز رتبه‌های نخست در رشته‌های مختلف شدند.

وی گفت:در این مسابقات دو هزار 500 نفر از خانواده‌های طلاب اهل سنت، 4 هزار و 90 نفر از جامعه المصطفی العالمیه و 7 هزار نفر از حوزه علمیه خواهران و مابقی از طلاب ایرانی با هم رقابت کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین