|
|
امروز: يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۲
کد خبر: ۳۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
امروز ایرانیان حاضر در ورزشگاه امی پارک ملبورن مشتاقانه حاضر شدند و فراتر از انتظار و در طول مدت 90 دقیقه تیم ملی را تشویق کردند. حتی زمانی که در ابتدای دیدارگل نزده بودیم،این روند ادامه داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حمایت تماشاگران در دیدار بحرین کمک بسیار زیادی به تیم ملی کرد و با این حمایت ها در استرالیا احساس غربت نخواهیم کرد.

علی کفاشیان بعد از پیروزی 2 بر صفر ایران مقابل بحرین در چارچوب جام ملت های آسیا اظهار داشت: امیدوارم در دیدارهای بعدی هم همه هواداران پرشور به ورزشگاه بیایند و به طور قطع با این حمایت ها در استرالیا احساس غربت نخواهیم کرد.

وی افزود: این پیروزی را به همه مردم ایران و به خصوص کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک دیدارتیم ملی را تماشا کردند تیریک می گویم.

کفاشیان خاطرنشان کرد: امروز ایرانیان حاضر در ورزشگاه امی پارک ملبورن مشتاقانه حاضر شدند و فراتر از انتظار و در طول مدت 90 دقیقه تیم ملی را تشویق کردند. حتی زمانی که در ابتدای دیدارگل نزده بودیم،این روند ادامه داشت.

عبدالحسین وهاجی سفیر ایران در استرالیا و علی کفاشیان رییس فدراسیون در پایان دیدار ایران و بحرین به رختکن تیم ملی رفتند و به بازیکنان و کادر فنی این برد را تبریک گفتند.

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه سی شانزدهمین دوره جام ملتهای آسیا با تیم های بحرین، قطر و امارات متحده عربی همگروه است در نخستین دیدار امروز (یکشنبه) در ورزشگاه امی پارک ملبورن تیم بحرین را 2 بر صفر و با گلهای احسان حاج صفی و مسعود شجاعی شکست داد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین