|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۳۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
سرمربی تیم فوتبال امارات پس از پیروزی پر گل این تیم برابر قطر در جام ملت های 2015 آسیا، عملکرد بازیکنانش را ستود.
به گزارش کنفدراسیون آسیا، امارات در این دیدار که امروز (یکشنبه) در گروه سوم جام ملت های آسیا برگزار شد، با نتیجه 4 بر یک از سد قطر گذشت.

امارات در ابتدای دیدار با قطر ابتدا با گل خلفان ابراهیم عقب افتاد اما سپس احمد خلیل و علی مبخوب هر کدام دو گل زدند.

مهدی علی بعد از مسابقه گفت: از این پیروزی خیلی خوشحالم. مخصوصا که برای این دیدار سخت کار کرده بودیم و این بازی کلیدی برای ما در این گروه بود.

وی افزود: قبل از این مسابقه با دیدن تلاش بازیکنان در تمرینات و اردها، خوش بین بودم. اطمینان داشتم که بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد. ما اکنون این پیروزی را جشن می گیریم ولی از فردا به بازی برابر بحرین که تیم خوبی است و مطمئنم عملکرد خوبی خواهد داشت، فکر خواهیم کرد.

سرمربی تیم امارات ادامه داد: ما در این گروه سه مسابقه داریم. اولین مسابقه همیشه خیلی مهم است زیرا انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری برای مسابقه بعدی را می دهد. حالا ما در موقعیت خوبی در گروه خود قرار داریم و این به ما اعتماد به نفس می دهد.

وی در مورد عمر عبدالرحمن هافبک تیم امارات که کلید پیروزی تیم بود و در نیمه دوم واقعا موثر ظاهر شد نیز تأکید کرد: فکر می کنم عمر یکی از بازیکنان خوب تیم است. وی به دلیل مصدومیت یک ماه و نیم حتی در دیدارهای دوستانه بازی نکرد. به همین دلیل فکر نمی کردم که امروز 90 دقیقه بازی کند. ولی در سه هفته آخر خیلی تلاش کرد. او آینده خوبی دارد و از عملکرد امروز او خوشحالم.

مهدی علی که با وجود عملکرد خوب و رضایت بخش تیم امارات معتقد است این تیم برای صعود به مرحله نیمه نهایی هنوز هم جای پیشرفت دارد، اظهار داشت: ما همیشه به پیشرفت فکر می کنیم زیرا موفقیت روز به روز تعریف می کنیم. باید روی زمینه های دیگر کار کنیم.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین