|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۳۳۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

ایرنا: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم گفت: نظام اسلامی ارمغان شهیدان است و آن کسانی که می‌خواهند از قطار انقلاب پیاده شوند عاقبت خوبی نخواهند داشت.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی پنجشنبه شب در یادواره شهدای انقلاب شهرستان دماوند که در با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در مسجد جامع شهر دماوند برگزار شد، با بیان اینکه این شهر قبل از انقلاب به عنوان یک شهر انقلابی و بعد از انقلاب نیز همراه انقلاب بود اظهار داشت: نسل جدید طلاب که خدمتگزار در عرصه‌های مختلف هستند، از آغاز در دماوند همراه آن‌ها بودیم.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم افزود: اگر شهدا را یاد نکنیم ناسپاس هستیم؛ اعمال کسانی که در راه خدا به شهادت رسیدند گم نشده و زحمات آن‌ها به بار خواهد نشست.

خاتمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از میوه های ارزشمند شهادت‌ است خاطر نشان کرد: باید از خاندان معظم شهیدان که چشم و چراغ ملت هستند تکریم به عمل آید.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی نظام ۵۷ ساله اسلام ستیز و مردم ستیز فرو ریخت و نظام اسلام مدار روی کار آمد.

وی با اشاره به بیانات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: در هر کجا که به اسلام عمل کردیم پیروز شدیم و در هر کجا که از اسلام عقب نشینی کردیم نقطه ضعف ما بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی استقلال جای بردگی را گرفت، گفت: تنها کشور مستقل امروز جمهوری اسلامی ایران است و شرق و غرب بر ایران مسلط نیست.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم در رژیم سابق جایگاهی نداشتند گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ۸ نوع انتخابات به وجود آمد که رای مردم در انتخابات تشریفاتی نبوده و تاثیر گذار است.

خاتمی تاکید کرد: انقلاب اسلامی مدیون شهیدان و نظام اسلامی ارمغان شهیدان است و آن کسانی که می‌خواهند از قطار انقلاب پیاده شوند عاقبت خوبی نخواهند داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین