|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۳۳۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شهرک» گفت: فکر می‌کنم بعد از کرونا باید فیلم‌های خاص با استاندارد بالا بسازیم، چون با گسترش VODها، مردم دیگر برای دیدن هر فیلمی با سینما نمی‌روند.

نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «شهرک» با حضور عوامل اصلی، دقایقی پیش در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

علی سرتیپی، تهیه‌کننده فیلم در ابتدای نشست گفت: فیلم سینمایی «شهرک» در شرایط مالی سخت و زمان اندک و در دوران کرونایی کار شده است.

وی درباره سینماداری و پخش فیلم‌ها بعد از دوران کرونا و گسترش آن در عرصه بین‌الملل گفت: فکر می‌کنم بعد از کرونا باید فیلم‌های خاص با استاندارد بالا بسازیم، چون با گسترش VODها، مردم دیگر برای دیدن هر فیلمی با سینما نمی‌روند. باید بتوانیم فیلم‌هایی با نگاه به مخاطب بین‌الملل بسازیم تا سینما مضمحل نشود.

علی حضرتی کارگردان فیلم «شهرک» هم اظهار داشت: کار سینما را از پشت صحنه تئاتر آغاز کردم و به صورت پاره‌وقت کار رسانه هم کرده‌ام و خودم را از اهالی رسانه هم می‌دانم اما فکر می‌کنم باید سینما را ادامه دهم.

وی افزود: ما در مرحله پست پروداکشن بودیم که سریال «بازی مرکب» پخش شد و اتمسفر فیلم ما هم ربطی به این سریال ندارد.

سرتیپی هم گفت: آن زمان که فیلم را تولید می‌کردیم، اصلا سریال مرکبی در کار نبود.

حضرتی درباره اینکه چرا لحن فیلم از رئال به فضای انتزاعی در پایان تغییر می‌کند، توضیح داد: خط اولیه قصه درباره بازیگری است که می‌خواهد وارد یک فیلم بزرگ شود. اما کم‌کم مخاطب حس عمیقتری دارد، چون بازیگر کم‌کم به حس خیال و رؤیا نزدیک می‌شود و با زندگی حقیقی خود مشابهت می‌دهد.

وی در پاسخ به انتقاد از فیلمش گفت: اگر فیلم حس و ذهن تماشاچی را درگیر می‌کند، یعنی دارد تأثیر می‌گذارد، پس چرا نباید ساخته شود؟

* خاطره ساعد سهیلی از اولین تست بازیگری

ساعد سهیلی هم درباره نقش خود و شباهتش با واقعیت گفت: من خیلی جاها تست دادم و اولین فیلمی که پذیرفته شدم، انتخاب بازیگرش با جواد عزتی بود. فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی. عزتی موقع تست گریم متوجه شد که پدرم سعید سهیلی است و آن زمان تله‌فیلم «میان ماندن و رفتن» را بازی کردم و جایزه گرفتم.

وی افزود: من یک هدف دارم و بازیگری را با آن ادامه می‌دهم. جشنواره فقط سیمرغ نیست. من بازی سینا را هم در فیلم شادروان دیدم و خیلی شگفت‌زده شدم، چون سینا برادرم است و با او بزرگ شدم و چیزی که روی پرده دیدم، اصلا سینا نبود.

رویا جاویدنیا از بازیگران «شهرک» درباره تجربه خود گفت: چالشم در این فیلم بین بازی کردن و بازی نکردن و بودن و نبودن بود.

شاهرخ فروتنیان دیگر بازیگر فیلم اظهار داشت: فیلمی دیدم که در ستایش سینما و بازیگری است و مفتخرم که در چنین فیلمی ایفای نقش کردم.

همایون ارشادی از بازیگران فیلم گفت: در «شهرک» شاهد بازی فوق‌العاده ساعد سهیلی هستیم که هیچ‌جا اگزجره نمی‌شود و بیرون نمی‌زند.

مرتضی ضرابی دیگر بازیگر فیلم گفت‌: یک فیلم پررمز و راز و بازی‌های درجه یک دیدم.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین