کد خبر: ۳۳۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه تمام پیش بینی‌ها و آینده‌نگری‌ها زیبا و خوب است اما انتظار داریم که آنها عملیاتی شود نه مثل گذشتگان که گفتند انجام می‌دهیم اما متاسفانه کاری نکردند.

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که نباید اقدامات مدیریت شهری به مردم و شهر آسیب بزند.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در واکنش به سخنان شهردار تهران، گفت: صبح به ما گفتند که شما سرما خورده‌اید و نگران شدیم و امیدواریم زودتر خوب شوید. چرا که اگر شهردارمان آسیب ببیند ناراحت می‌شویم، چرا که اهل تحرک و تحول است و امیدوارم سلام باشید.

وی با بیان اینکه اگر کاری نکنیم نه شورا و نه شهرداری ضرر نمی‌کند، گفت: اما ضرر واقعی را مردم می‌کنند و نباید کاری کنیم که به مردم و شهر آسیب برسد.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه تمام پیش بینی‌ها و آینده‌نگری‌ها زیبا و خوب است اما انتظار داریم که آنها عملیاتی شود نه مثل گذشتگان که گفتند انجام می‌دهیم اما متاسفانه کاری نکردند.

وی با اشاره به سخنان زاکانی در مورد افزایش دریافتی شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده گفت: من در شورای استان‌ها بارها از رئیس جمهور درخواست کردم که بیلان کاری مالیات بر ارزش افزوده را قانونا به شورای استان‌ها بدهند که یک ورق به ما دادند و ما هم معتقدیم که کم است و باید این درصد افزایش یابد و می‌دانیم که خدمات مناسب نیست و باید انگیزه کاری ایجاد شود اما دقت داشته باشید که برخی از کارهای خدماتی پسماند و ... این شهر سود می‌برند و چرا خود شهرداری و شهر از این سود بهره نمی‌برند.

وی به رخش رستم اشاره کرد و گفت:‌ روزگاری می‌گفتند رخش رستم می‌تواند ۴۰ متر بپرد اما خندق ۴۱ متری کندند و اسب کشته شد و اینجور نباید باشد که پرش به ما آسیب بزند.

وی با بیان اینکه به یک طبقه اضافه اشاره کردید در حالیکه این تبصره در بافت فرسوده رخ داد و درآمدی برای شهرداری نداشت، گفت: قطعا اگر بخواهیم در همه پهنه‌ها یک طبقه اضافه کنیم موجب اعتراضات می‌شویم.

وی افزود: ما منتظریم که زاکانی گشایش‌هایی که فکر کردند را عملیاتی کنند و اگر درآمدها افزایش یافت اصلاحیه بودجه بیاورند هر چند که ما در لایحه جای پرش می‌گذاریم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین