|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۷
کد خبر: ۳۳۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸

ایسنا نوشت:رجب رحمانی گفت: متأسفانه برخی از سایت‌ها تعابیر و فرمایشات برخی از بزرگان را وارونه جلوه دادند.

رجب رحمانی در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که امروز چهارشنبه ۲۹ دی در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی ما نماینده کل کشور هستیم، همه وزرا هم در دوران رأی اعتماد اعلام کردند و سخنانشان نیز موجود است که گفتند با نمایندگان مشورت و از نظرات آنان استفاده خواهند کرد الان جوی در جهت تخریب نمایندگان مجلس و دولت ایجاد شده است تا اتحاد و انسجام دولت و مجلس را بر هم بزنند.

نماینده تاکستان در مجلس تصریح کرد: بر اساس اصل ۸۴ قانون اساسی هر نماینده مجلس نماینده کل کشور است و در تمام مسائل خارجی، بین‌المللی و داخلی حق اظهار نظر دارد اما چطور نمی‌تواند در خصوص استان خود یک کلمه حرف بزند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از سایت‌ها تعابیر و سخنان برخی از بزرگان را وارونه جلوه دادند؛ این سایت‌ها می‌گویند مجلس انقلابی انتظار مردم را برآورده نکرده است، ما می‌گوییم تشنه نمایندگی نیستیم نوکری مردم برای ما افتخار است اگر تا آخرین نفس خود را فدای کشور کنیم به اندازه یک تار موی شهید سلیمانی نخواهد بود.

رحمانی اشاره کرد: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) نه تنها در شأن بین‌الملل حتی در شأن قزوین هم نیست، وزرات امور خارجه، وزارت علوم و مسئولین کوتاهی کردند چون در این دانشگاه باید از تمامی کشورهای اسلامی دانشجو داشته باشیم. تقویت همه‌جانبه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) را در تمام جهات می‌خواهیم برای همین وزیر علوم باید بودجه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) را چند برابر کند، در سال گذشته بودجه دانشگاه بین‌‎المللی ۱۷۹ میلیارد تومان بود که زور ما نمایندگان تنها به افزایش ۱۰ میلیارد تومانی آن رسید.

وی گفت: بودجه پارک علم و فناوری هشت میلیارد تومان بود که به ۱۲ میلیارد تومان افزایش دادیم، قزوین استان است اما برخی مسئولین نسبت به آن بی‌توجهی دارند، مگر می‌شود یک شهرستان با منطقه ویژه اقتصادی که ۶۰۰۰ هکتار شهرک صنعتی دارد یک دانشکده فنی- مهندسی نداشته باشد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دانشکده فنی-مهندسی بوئین‌‎زهرا مصوبه هیئت دولت را داشت و در مجلس ردیف ملی برای آن گرفتیم اما در دور گذشته که مجلس نبودم تغییراتی در بودجه و مصوبات دانشکده فنی_مهندسی ایجاد شد برای همین از مسئولین سابق استان گله دارم.

وی اظهار کرد: شهرستان تاکستان علی‌رغم ظرفیت‌های بسیار، یک دانشکده فنی-مهندسی ندارد؛ سلام و اعتراض ما را به وزیر علوم برسانید چون توزیع بودجه باید عادلانه و متوازن باشد. دنبال کار هستیم و خواهیم بود و از هیچ کس نمی‌ترسیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین