|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۳۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
تارنمای خبری شبکه خبری بلومبرگ گزارش داد، بهای نفت امروز پنجشنبه بعداز دو هفته کاهش قیمت غیرقابل انتظار، تقریبا ثابت ماند و این در حالی است که قیمت این کالا در لندن بازهم پایین آمد.
  به نقل از بلومبرگ، قیمت نفت در نیویورک امروز 0.2 درصد افزایش یافت و این در حالی است که دیروز چهارشنبه نیز 1.5 درصد افزایش قیمت داشت.

بلومبرگ در بخش دیگری از این گزارش نوشت: قیمت هر بشکه نفت برای تحویل در ماه فوریه آینده 48 دلار و 73 سنت در نیویورک به فروش رسید و این در حالی است که روز گذشته قیمت نفت در این بازار 48 دلار و 65 سنت بود.

بنابر این گزارش، اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد که ذخیره نفت خام این کشور در هفته گذشته با سه میلیون و 60 هزار بشکه کاهش به 382 میلیون و 400هزار بشکه رسیده بود.

این منبع خبری در بخش دیگری از این گزارش اعلام کرد که بهای نفت برنت در لندن برای فروش در ماه فوریه با 12 سنت افزایش به 51.03 دلار و 51.15 دلار رسید.

' آندرو جی. هال' رئیس بنیاد مدیریت سرمایه ' اشتن بک' طی پیامی که جمعه گذشته منتشر کرده بود تاکید داشت که قیمت نفت در یک سال آینده افزایش نخواهد یافت و فرصت چندانی را برای تجارت چشمگیر مشاهده نخواهیم کرد و افزایش تولید نفت در سال 2015 تحت فشار خواهد بود.

بنابر این گزارش، تولید روزانه نفت آمریکا که در دسامبر گذشته (حدودا یک ماه پیش) 12 میلیون بشکه بود اینک به 9 میلیون و 140 هزار بشکه کاهش یافته است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین