|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۳۳۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵

تسنیم: دختر محمد کاسبی به وخامت اوضاع پدرش در بیمارستان اشاره کرد و از مردم خواست که برای بهبودی این هنرمند پیشکسوت، دعا کنند.

 محمد کاسبی دوباره به دلیل نارسایی شدید قلبی راهی بیمارستان شده است اما این بار به تعبیرِ دخترش یلدا کاسبی اوضاع وخیم و خطرناک‌تری دارد. هنرمندی که مدتی پیش به دلیل تبعاتِ ابتلا به کرونا و دردِ قفسه سینه، مشکل ریه و قلب در بیمارستان لواسانی تهران بستری شده بود.

دختر محمد کاسبی درباره بستری شدنِ مجدد پدرش توضیحاتی داد. او گفت: هفته گذشته 48 ساعت پدرم را به بیمارستان لواسانی بردیم و دوباره به منزل برگشتند. اما حال‌شان خوب نبود و مشکل تنفسی شدیدی پیدا کردند که با اکسیژن هم نمی‌توانستند نفس بکشند. متأسفانه شبِ گذشته دوباره به دلیل وخامت وضعیت قلب و مشکل تنفسی راهی بیمارستان عرفان پاک‌نژاد شدند که دکترشان بعد از معاینه دستور دادند که سریعاً در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شوند.

وی افزود: وخامتِ اوضاع پدرم نسبت به گذشته بیشتر شده و از مردم درخواست دارم که برای بهبودی‌شان دعا کنند. خوشبختانه پزشکانِ خوبی بالای سرشان هستند و از این جنبه اطمینان دارم. چرا که پزشک‌شان یکی از کسانی است که برای پیوند قلب در بیمارستان مسیح دانشوری تصمیم می‌گیرد. الان هم برای احیای قلب و پایداری شرایط، پدرم را در سی‌سی‌یو نگه داشته‌اند که فردا درباره‌شان تصمیم بگیرند که چه کاری می‌توانند انجام بدهند.

یلدا کاسبی خاطرنشان کرد: پزشک‌شان به من گفتند دریچه آئورت را تغییر بدهند، چون عمل قلب باز امکان ندارد. الان تصمیمی نگرفته‌اند اما به خاطر این وخامت وضعیت تنفسی و قلبی، در بخش مراقبت‌های ویژه (سی‌سی‌یو) مراقبت می‌شوند تا به حالت پایدار برسند و آن‌وقت تصمیم بگیرند و ببینند برای برطرف کردن این نارسایی‌های شدید قلبی به چه راه‌حلی خواهند رسید. فعلاً هم معلوم نیست چه زمانی مرخص خواهند شد.

به گزارش تسنیم، محمد کاسبی هنرمندی است که در سوابق او می‌توان بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبلوری را مشاهده کرد. ضمن اینکه او سوابق اجرایی زیادی در کار هنری داشته و از جمله بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است. کارنامه بازیگری "کاسبی" در تلویزیون اگرچه محدود و سختگیرانه اما پُربار و قابل اعتنا است، به خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون "خوش رکاب"، "صاحبدلان"، "سه در چهار" و "سرّ دلبران".

یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های "کاسبی" به حضورش در سریال "صاحبدلان" بازمی‌گردد، در قالب شخصیت "جلیل جاویدیان". کاراکتری که از سوی برادر کوچکش خلیل بابت حق‌خوری و ظلم‌هایی که می‌کند بشارت داده می‌شود به عذابی سخت. "صاحبدلان" یکی از شاخص‌ترین آثار مناسبتی تلویزیون در ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین