|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۲
کد خبر: ۳۳۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴

استاندار کرمان در ارتباط با انتشار خبر استعفایش گفت: من شش بار از وزیر کشور درخواست کردم که جانشین من را انتخاب کند و معاون اول رئیس جمهور نیز نیم ساعت با من صحبت کردند که کار خودم را انجام داده و به حاشیه‌ها توجه نکنم.

علی زینی‌وند صبح دیروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به انتشار خبر استعفای خود اظهار داشت: در شرایط فعلی اولویت اول ما در استان کرمان مدیریت بحران و سیل است و تا زمانی که جانشین من تعیین شود کار می‌کنم.

وی با یادآوری اینکه من در ماه‌های پایانی دولت قبل منصب استانداری کرمان را پذیرفتم گفت: در این مدت نیز دولت جدید در حال استقرار بود و اگر انصافی باشد و قضاوتی انجام شود به نظر می‌رسد که من نه در روزهای پایانی دولت قبل و نه در این دولت اجازه ندادم که کار استان بخوابد.

 استاندار کرمان با بیان اینکه در روز معارفه خود اعلام کردم که دوره پر تحرکی را در استان تجربه خواهیم کرد گفت: می‌توانم با اطمینان بگویم که موفق‌ترین مدیریت را در سیل اخیر داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در جابه‌جایی دولت‌ها تغییر مدیران و مسئولان مسئله طبیعی است بیان کرد: برخی از مدیران استان خودشان می‌خواستند بروند و در مورد برخی نیز به این جمع‌بندی رسیده شد که تغییر کنند.

زینی‌وند با بیان اینکه برخی از مدیران استان تغییر کرده و برخی نیز در حال تغییر هستند افزود: مدیر کل آموزش و پرورش استان و امروز نیز مدیرکل جهاد کشاورزی شمال استان تغییر کرده و تغییر مدیران اقتصاد و دارایی و مدیران کل راهداری نیز نهایی شده و مدیران برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در حال نهایی شدن هستند.

وی با اشاره به اینکه به عنوان یک استاندار تازه منصوب شده خیلی قوی و با انگیزه کار کردم و نگذاشتیم کارهای استان بخوابد گفت: در حال حاضر هم دارم کارم را انجام می‌دهم تا روزی که دولت جانشین من را انتخاب کند حتی یک ساعت هم فرصت خدمت به مردم را از دست نداده و غافل نمی‌شوم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین