|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۸
کد خبر: ۳۳۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: زیبنده و شایسته نیست که خودروها و سایر کالاها طی سال‌های متمادی در بنادر رسوب داشته باشند لذا امیدواریم این سفر تسهیل کننده و تعیین تکلیفی برای این موضوع باشد.

ذبیح الله خداییان و هیات همراه در ادامه سفر خود به بوشهر از نزدیک از انبارها و روند تخلیه و بارگیری کالا بازدید و در جمع خبرنگاران گفت: بنادر از مبادی بسیار مهم در ورود و خروج کالا هستند که در بین بنادر نیز بندر بوشهر به لحاظ پتانسیل هایی بالایی که دارد از جایگاه ویژه  و حائز اهمیتی برخوردار است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: طی بازدیدی که امروز از بندر بوشهر صورت گرفت سعی خواهیم کرد با  برنامه‌ریزی‌های لازم شرایط  ورود و خروج کالا را در این بندر تسهیل کنیم.

وی اضافه کرد: زیبنده و شایسته نیست که کالاهایی اعم از خودروها و سایر کالاهای دیگر در سال‌های متمادی در بنادر رسوب داشته باشند لذا امیدواریم این سفر تسهیل کننده و تعیین تکلیفی باشد برای این موضوع که طی سالیان در بنادر به‌وجود آمده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ضمن خوشامدگویی به هیئت بازدید کننده به بیان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این اداره کل پرداخت.

سیاوش ارجمندزاده بندر بوشهررا بندری با قدمت تاریخی و روبه توسعه منطبق با آیتم های بین المللی مطرح کرد و افزود:  افق توسعه بندر بوشهر و تبدیل  آن به یک بندر نسل سومی در مجتمع بندری نگین خواهد بود که حجم عمده آن را محیط های کانتینری و بخش دیگر را مخازن برای صادرات و واردات مواد نفتی مایع تشکیل می دهد.

به گزارش ایسنا، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور و معاونان این سازمان روز یکشنبه به منظور بررسی مسائل و مشکلات استان بوشهر در حوزه های مختلف بویژه پروژه های عمرانی، بازدید از تاسیسات بندری، گمرکی و انبارهای سازمان جمع آوری اموال تملیکی و دیدار با مسئولان و شرکت در نشست شورای قضایی و نهادهای نظارتی به این استان سفر کرده اند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین