|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۳۳۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

رئیس جمهور صربستان به دیپورت مرد شماره یک تنیس جهان از استرالیا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، پس از اعتراض نواک جوکوویچ به دیپورت شدنش از استرالیا بخاطر نزدن واکسن، دادگاه استرالیا این رای را تایید کرد و به این ترتیب جوکوویچ باید این کشور را ترک کند و نمی تواند در رقابت های تنیس اوپن استرالیا شرکت کند.

الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان گفت که پس از تصمیم دادگاه استرالیا مبنی بر اخراج این تنیسور، با نواک جوکوویچ صحبت کرده است. ووچیچ به خبرنگاران گفت: من با جوکوویچ صحبت کردم و به او گفتم که بیش از این نمی توانیم منتظر دیدن او باشیم. من به او گفتم که او همیشه در صربستان مورد استقبال ما است.

به گزارش ایسنا، وزیر مهاجرت استرالیا، ویزای نواک جوکوویچ صربستانی را لغو کرد و این بازیکن با اخراج از این کشور روبرو شد. تنیس‌باز شماره یک مردان جهان قرار بود تا در مسابقات اوپن استرالیا که از روز دوشنبه آغاز می‌شود، بازی کند. مقامات دولت فدرال استرالیا پس از پذیرش اعتراض نواک جوکوویچ در دستگاه قضایی این کشور و رای دادگاه ملبورن در مخالفت با لغو ویزای تنیسور صرب، هم‌چنان بر قوانین کشوری مبنی بر اخراج اتباع خارجی واکسینه نشده یا فاقد مدارک لازم بهداشتی تاکید دارند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین