|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۸
کد خبر: ۳۳۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

باشگاه خبرنگاران: امروز بارش در جنوب، جنوب شرق و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت و شدت بارش در نیمه جنوبی فارس، جنوب بوشهر و کرمان است.

امروز بارش در جنوب، جنوب شرق و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت و شدت بارش در نیمه جنوبی فارس، جنوب بوشهر، کرمان، هرمزگان، جزایر در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی است.

در ضمن، ورود موج دیگری در شمال غرب تا شمال خوزستان، سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران سبب بارش می‌شود. شدت بارش در جنوب آذربایجان غربی، نیمه غربی کردستان و کرمانشاه، اردبیل، گیلان است.

دوشنبه بارش‌ها در نوار غربی کشور، اردبیل، استان‌های ساحلی دریای خزر، غرب اصفهان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بخش‌هایی از جنوب، جنوب شرق، نوار شرقی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران پیش بینی می‌شود.

دوشنبه شدت بارش‌ها در شرق هرمزگان و جنوب کرمان، گیلان، غرب مازندران، نیمه جنوبی اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، ارتفاعات شمال خوزستان است. در شمال غرب و غرب کشور وزش باد و کاهش محسوس دما انتظار می‌رود و بارش به صورت برف است.

طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید خواهد بود. دریای خزر، یکشنبه و دوشنبه مواج است. تنگه هرمز و دریای عمان تا چهارشنبه، مواج است. یکشنبه و دوشنبه شرق خلیج فارس و سه‌شنبه و چهارشنبه، کل خلیج فارس مواج و متلاطم است.

طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه کاهش دمای حدود ۷ تا ۱۲ درجه در شمال غرب و سواحل دریای خزر و طی روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه کاهش دمای حدود ۵ تا ۷ درجه در دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و جنوب غرب، پیش‌بینی می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین