|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۳۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
مرد جوان در ادامه اظهاراتش به كارآگاهان گفت: همان روز و قبل از اينكه بتوانم به بانك مراجعه كنم متوجه شدم مبلغ ۲ ميليون تومان از حسابم برداشت شده است .
 زن جوانی كه با سرقت عابر بانك شهروند شازندی در استان مركزی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب او كرده بود، در عمليات پلیسی كارآگاهان داره آگاهی شهرستان دستگير شد.

 اوايل دی ماه سال جاری شهروند شازندی به پليس آگاهی شهرستان مراجعه كرد و با ارائه يك شكایت ادعا کرد کارت عابر بانکش به سرقت رفته و سارق اقدام به خریدهای اینترنتی از حساب وی کرده است .

شاكی در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: براي گرفتن پول از خودپرداز از منزل خارج شدم كه در بين راه به خانمی برخورد کردم که مبلغ ۵۰ هزار تومان  به دست گرفته با خواهش و التماس ازمن خواست اگر عابر بانک به همراه دارم اين مبلغ رابه حساب همسرش که در شهری ديگر است و نياز فوری به پول دارد، انتقال بدهم.

 وی افزود: :  از روی دلسوزی پول را از زن جوان  دريافت كردم و کارت عابر بانكم را با رمز در اختيارش گذاشتم كه او نيز بعد از واريز پول از من تشكر و كرد كه بعد از گذشت ۱۰دقيقه و فاصله گرفتن از خودپرداز، خانمی با صورت پيچيده به من برخورد كرد كه لحظاتي بعد متوجه شدم كه كارت عابر بانكم سرقت شده است و آن خانم نيز با عجله سوار بر يك خودروي سواری از محل حادثه متواری شد.

برداشت ۲ ميليون تومانی از حساب شاکی

مرد جوان در ادامه اظهاراتش به كارآگاهان گفت: همان روز و قبل از اينكه بتوانم به بانك مراجعه كنم متوجه شدم مبلغ ۲ ميليون تومان  از حسابم برداشت شده است .

سرهنگ احمدرضا چگنی فرمانده انتظامي شهرستان شازند در اين باره گفت: با شروع تحقيقات‌ پلیسی ،كارآگاهان در اقدامی تخصصی موفق شدند خانم سارق را در يكی از شهرهای حوالی اراك شناسايی كنند.

وي ادامه داد:  با شناسایی دقیق محل سکونت متهم کاراگاها ن پلیس با  هماهنگي  مقام قضایی و دریافت حکم ورود به منزل متهم ، به همراه تيمي از ماموران انتظامي به محل سكونت  او  اعزام شدند و  متهم را در حالی که قصد فرار از دست ماموران را داشت شناسایی و پس از دستگیری به اداره آگاهی منتقل کردند .

سرهنگ چگنی به اعتراف سارق در بازجويی های تخصصی كارآگاهان اشاره كرد و گفت: با شروع تحقيقات و ارائه اسناد و مدارك ، خانم سارق به جرم خود اعتراف كرد و  گفت:  از قبل، برنامه ريزی اين سرقت را انجام داده بود كه با اين روش، اطلاعات حساب  شاكی را به دست بیاورم بعد از به دست آوردن رمز کارت با ایجاد یک تصادف صوری اقدام به سرقت کارت و انجام خرید های اینترنتی می کردم .

فرمانده انتظامي شهرستان شازند افزود: با اعتراف متهم و شناسایی او از طرف شاکی وی به مراه پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد .

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین