کد خبر: ۳۳۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰


رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موضوع راهیان نور نیز وارد مسائل جناحی نشده و نخواهیم شد.همانطورکه در هیچ موردی وارد مسائل سیاسی و جناحی نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، سردار بهمن کارگر  در سومین روز از همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، توضیح داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در طول هشت سال گذشته ۲۰ موزه دفاع مقدس ساخته است، چهار موزه از قبل ساخته شده بود و سه موزه نیز ان‌شاءالله تا پایان سال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید که مجموع آن‌ها به ۲۷ موزه خواهد رسید. ما همه این توفیقات را لطف و عنایت خداوند و شهدا می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: تا سال ۱۳۹۳ تقریبا ۷۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس منتشر شده بود، اما خوشبختانه از سال ۱۳۹۳ تا کنون تقریبا حدود ۷۰۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس منتشر شده است. تا سال ۱۳۹۳ فقط  ۳/۵ درصد از کتاب‌های منتشر شده در کشور متعلق به دفاع مقدس بود، اما در سال ۱۳۹۸ سهم کتاب‌های دفاع مقدس به ۱۹/۵ درصد رسید که ۱۱/۵ درصد آن را بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تولید و به چاپ رسانده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه به جشنواره فیلم کوتاه رسام اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این جشنواره خیلی مورد استقبال قرار گرفته و از خارج از کشور نیز به این جشنواره در حوزه دفاع مقدس و مقاومت اسلامی آثار ارسال شده است.

سردار کارگر در بخش دیگر سخنانش گفت: در سال ۱۳۹۶، از ۵۰۰ نفر پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل شد، در سال ۱۳۹۷، این رقم به ۲۰ هزار نفر رسید و در سال ۱۳۹۸ از ۲۰۰ هزار نفر و در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز هر سال از یک میلیون پیشکسوت تجلیل به عمل آمد.

*سرلشکر موسوی:تقلیل دفاع مقدس به جناحی خاص، یک خطای بزرگ راهبردی است

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: کسانی‌ که به‌ دنبال اختلاف بین ارتش و سپاه هستند، در خط دشمن حرکت می‌کنند. هم ارتش در دفاع مقدس خوش درخشید، هم سپاه و هم بسیج. پیروز واقعی دفاع مقدس مردم بودند. دشمن تلاش می‌کند دفاع مقدس را تحریف کند، اما نمی‌تواند. ما حقایق دفاع مقدس را بیان کنیم همه توطئه‌های دشمن خود به خود خنثی می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین