|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۷
کد خبر: ۳۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
اینکه اینقدر به کی‌روش میدان بدهند، خوب نیست. هیچ‌جای دنیا 50 روز لیگ را تعطیل نمی‌کنند، چون تیم‌ها دوباره باید یک دوره بدنسازی کنند و انگار لیگ دوباره شروع شده است.
 روزنامه آرمان در یادداشتی به قلم رضا شاهرودی بازیکن سابق تیم ملی نوشت:

تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار تدارکاتی به مصاف عراق رفت و توانست این تیم را شکست دهد. این محک‌ بدی برای تیم ملی نبود، اما بازیکنان ما نباید مغرور شوند، چون بازیکنان عراق هم موقعیت داشتند. شرایط آب و هوایی جالب نبود و در آن باران شدید کار تاکتیکی نمی‌شود انجام داد. در هر صورت بازی دوستانه خوبی بود. عراق هم تیم قدری است و نتیجه خوبی گرفتیم.  کی‌روش در مقابل عراق به بازیکنان جوان و ذخیره میدان داد. آنها  با انگیزه کار کردند و اگر کی‌روش به آنها اعتماد کند بهتر است. جوان‌ها نشان دادند دست کی‌روش باز است تا اگر بازیکنان اسمی تیم ملی مغرور شده باشند، می‌توانند جایگزین‌های خوبی باشند و به تیم ملی کمک کنند. مساله بعدی که در خصوص تیم ملی و خصوصا کی روش باید عنوان کنم صحبت های سرمربی تیم ملی در خصوص تدارکات ضعیف ایران است. این کارها سیاست کی‌روش است. شرایط ایران با کشورهای دیگر فرق می‌کند و خود کی‌روش این شرایط را پذیرفته است.

 اینکه اینقدر به کی‌روش میدان بدهند، خوب نیست. هیچ‌جای دنیا 50 روز لیگ را تعطیل نمی‌کنند، چون تیم‌ها دوباره باید یک دوره بدنسازی کنند و انگار لیگ دوباره شروع شده است. البته کفاشیان اعلام کرده کی‌روش با این حرف‌ها بهانه می‌آورد. کفاشیان می‌توانست بگوید چرا کی‌روش بعد از برد این حرف‌ها را زده است. کی‌روش یک برد آورده و غرور او را گرفته است. حالا خوب است بازی تدارکاتی را برده و اگر بازی رسمی را ببرد فکر کنم بهانه‌های دیگری هم بیاورد. در خصوص شانس قهرمانی تیم کشورمان نیز اعتقاد دارم فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است، اما ایران در ماه‌های اخیر در رنکینگ تیم اول آسیا بوده و شانس قهرمانی  داریم. هر تیمی به مسابقات می‌آید به قهرمانی فکر می‌کند.امیدوارم تیم ملی به فینال برسد و قهرمان شود، چون این قهرمانی برای همه فوتبالی‌ها خوب است و باعث می‌شود هواداران دوباره با فوتبال آشتی کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین