|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۶
کد خبر: ۳۳۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱


ایرنا - پرواز مستقیم مشهد-کراچی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز چهارشنبه با فرود یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هما در فرودگاه بین المللی شهر کراچی برقرار شد و هم اکنون تعداد پروازهای ماهانه ایران ایر به پاکستان به ۱۲ سورتی پرواز افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا از سالن پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی «جناح» شهر کراچی در جنوب پاکستان، پرواز آی‌آر ۸۲۲ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران امروز ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه به وقت محلی در فرودگاه کراچی فرود آمد.

به مناسبت آغاز پرواز مستقیم ایران ایر در مسیر مشهد-کراچی و بالعکس، مراسمی برای استقبال از تازه ترین تحول در حمل و نقل هوایی میان ایران و پاکستان در سالن تشریفات فرودگاه بین المللی کراچی با حضور «حسن نوریان» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران و رئیس شعبه ایران ایر در پاکستان در کراچی برگزار شد.

آغاز پرواز مشهد-کراچی/پروازهای ماهانه هما به پاکستان به ۱۲ سورتی افزایش یافت

برش کیک پرواز جدید هما به مقصد کراچی پاکستان توسط سرکنسول کشورمان، مسوولان هواپیمایی و مدیران هماهنگی فرودگاه بین المللی کراچی برگزار شد.

حسن نوریان با قدردانی از تلاش‌های ایران ایر برای افزایش تعداد پروازهای ماهانه به پاکستان، ابراز اطمینان کرد که افزایش همکاری‌های دوجانبه در حوزه حمل و نقل هوایی صنعت گردشگری و ارتباطات مردمی ایران و پاکستان را تقویت کند.

براساس این گزارش، هواپیمایی ایرباس ۳۲۰ هما با شماره پرواز آی.آر ۸۲۳ با ۱۳۸ مسافر ساعت ۱۶ و ۲۳ به وقت محلی فرودگاه کراچی را به مقصد مشهد مقدس ترک کرد.

آغاز پرواز مشهد-کراچی/پروازهای ماهانه هما به پاکستان به ۱۲ سورتی افزایش یافت

«محمد پارسا نژاد» رئیس شعبه ایران ایر در پاکستان طی گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با انجام پرواز مستقیم مشهد-کراچی تعداد پروازهای ماهانه هما از ایران به پاکستان و بالعکس به ۱۲ پرواز افزایش یافت.

وی افزود: ایران ایر چهار پرواز از مشهد به لاهور، چهار پرواز از تهران به کراچی و چهار پرواز از مشهد به کراچی خواهد داشت.

شنبه گذشته (۱۱ دیماه) نیز اولین پرواز مسافربری شرکت هواپیمایی کشوری ایران ایر (هما) به لاهور به عنوان قلب فرهنگی پاکستان انجام شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین