|
|
امروز: جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۰
کد خبر: ۳۳۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سردار سلیمانی علاوه بر اینکه مرد میدان بود، یک‌ دیپلمات برجسته هم بود و آداب مذاکره را می‌دانست و به گونه‌ای صحبت می‌کرد که مورد تائید سران دیگر کشورها قرار می‌گرفت.

 سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور شامگاه سه شنبه ۱۴ دی ماه در شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب ، سردار سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک راه ، یک مدرسه و یک‌ مکتب است که همه‌ باید از آن درس بگیریم و به ویژگی‌های والای ایشان تاسی بجوییم.

وی ادامه داد: این سردار رشید اسلام،در بحران‌ها و سختی‌ها و زیر گلوله و آتش، نیروها را هدایت کرد و با آرامش، درایت و تدبیر، دشمن را وادار به شکست کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: خدا ترسی از جمله ویژگی‌های این شهید مقاومت است؛ کسی که از خدا ترسید از شخص دیگری نمی‌ترسد بلکه دیگران از او خواهند ترسید.

این مقام مسئول ادامه داد: سردار سلیمانی در هر عملیاتی که حضور داشت به همرزمان روحیه می‌داد و موجب رعب و ترس دشمن می‌شد.

حسینی بیان کرد: جوانان، نوجوانان و هنرمندان باید کمک کنند تا ابعاد مختلف این شخصیت برجسته را به صورت عینی‌ معرفی کنند و بیان نمایند که رمز و راز محبوبیت او چه بود که میلیون‌ها انسان در جای جای دنیا عاشق، شیدا و دلداده او هستند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور مطرح کرد: انقلاب اسلامی شخصیت‌های زیادی را به خود دیده است که خدمات فراوانی را ارائه دادند ولی چون از ولایت و رهبری فاصله گرفتند به سرنوشت دیگری دچار شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: عشق سردار سلیمانی به رهبری بر کسی پوشیده نیست و البته این عشق و محبت ، دوسویه بود و این مهم در بیانات رهبر انقلاب کاملا هویدا است و می‌فرمایند قبلا ایشان را تحسین و تکریم می کردم و اکنون در مقابلش تعظیم می‌کنم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: ایشان علاوه بر اینکه مرد میدان بود یک‌ دیپلمات برجسته هم بود و آداب مذاکره را می‌دانست و به گونه‌ای صحبت می‌کرد که مورد تائید سران دیگر کشورها قرار می‌گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امروز مجلس انقلابی، دولت مردمی،‌قوه قضایی ضد فساد و نهادهای انقلاب و مردم پای کار بوده و دست به دست هم می‌دهند تا مشکلاتی که روی‌ هم‌ تلمبار شده و گره‌های معیشتی ایجاد شده برای مردم را رفع کنند و تحقق این مهم با تاسی از روحیه شهید سلیمانی‌ امکانپذیر است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین