|
|
امروز: شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۳۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
مدیر تیم فوتبال المپیک گفت: با کمک خیرین توانستیم بودجه لازم برای برگزاری اردوهای تیم فوتبال امید را تامین کنیم.
حبیب کاشانی روز سه شنبه از آخرین وضعیت تیم فوتبال امید، گفت: اردو ابتدایی ما در کیش برگزار شد و بازیکنان شایسته ای در این اردو حضور پیدا کردند. پس از اتمام این اردو بازیکنان شایسته دیگری نیز بودند که مورد ارزیابی کادرفنی تیم فوتبال امید قرار گرفته و به لیست اضافه شدند.

وی ادامه داد: در اردوی عمان نیز گروهی از بازیکنان تیم را همراهی خواهند کرد و در نهایت در اردو ترکیه لیست نهایی تیم فوتبال امید مشخص خواهد شد. تیم امید کشورمان در اردوی ترکیه یک بازی دوستانه با تیم دانمارک برگزار خواهد کرد.

مدیر تیم فوتبال المپیک گفت: نکته ای روز گذشته در خصوص بازی تیم امید با تیم های پرسپولیس و استقلال در یک روز مطرح شد که می خواهم از طریق ایرنا در مورد این مساله صحبت کنم. تیم ما متشکل از 42 بازیکن است و در یک روز در قالب دو تیم این بازی ها را برگزار کرده است.



** اگر دورگه ای از ایرانی ها بهتر باشد، دعوت می شود

کاشانی در مورد دعوت بازیکنان دورگه به تیم فوتبال امید، اظهار کرد: اصطلاح دورگه اصطلاح خاصی است. در حال حاضر به توجه به فرصت کمی که در اختیار داریم نمی توانیم به دنبال استعدادیابی در خارج باشیم. در 18 روز باقی مانده به دنبال آماده ساختن تیم خود هستیم و اگر از مرحله اول بالا رفتیم شاید زمان برای این کار باشد.

وی ادامه داد: اگر بازیکنی در خارج از کشور باشد که توانایی بالاتری نسبت به بازیکنان ایرانی داشته باشد قطعا از آنها استفاده خواهیم کرد اما در کشور بازیکنان شایسته ای داریم که می توانند در تیم ایران بازی کنند.

کاشانی در خصوص استفاده از سهمیه بزرگسالان در تیم امید، گفت: در این مرحله اجازه استفاده از سهمیه بزرگسالان را نداریم اما برای مراحل بعد باید دقیق از این مساله اطلاع پیدا کنم.

مدیر تیم فوتبال المپیک در رابطه با گروهی که هدایت تیم امید را برعهده گرفته اند، اظهار کرد: فرهنگ استفاده از تجربیات در فوتبال دنیا وجود دارد اما در ایران از این مساله کمتر بهره برده می شود. این اتفاق در برزیل هم رخ داده و ما هم تصمیم به استفاده از این کادر در تیم امید گرفتیم.

وی افزود: تمام توان خود را برای موفقیت تیم امید گذاشته ام و خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده است. باید از گنجی مدیرعامل باشگاه مهرام و مصطفی هاشمی سرمربی این تیم به خاطر در اختیار گذاشتن بدنساز خود تشکر کنم و امیدوارم این نگاه ملی در همه باشگاه ها وجود داشته باشد.

کاشانی در خصوص چگونگی تامین بودجه اردو های تیم امید، گفت: وضعیت فدراسیون بسیار خاص است و اینکه من بروم خواهش کنم پول تهیه کنم شاید اقدام درستی نباشد اما با توجه به تحریم ها موظف به تهیه پول هستیم.

وی تاکید کرد: با استفاده از افراد خیر خوشبختانه هزینه های تیم برآورده شده و امیدوارم نگاه ملی که در کشور وجود دارد، باعث صعود ایران به جام جهانی شود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد احتمال حضور او در فدراسیون فوتبال به عنوان دبیرکل، گفت: با توجه به حضور در شورای شهر در صورتی که به عنوان دبیرکل فعالیت کنم دوشغله محسوب می شوم و نمی توانم در پست دبیر کلی فعالیت کنم. نبی به بهترین شکل این کار انجام داده و امیدوارم هر کسی در این پست مشغول به کار است، موفق باشد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین