|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۳۳۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
«درخواست ایرانی ها برای تضمین، کاملاً روشن و موجه است و باید یقین داشت که «تجربه خبیث گذشته» در دوران ترامپ و سیاست فشار حداکثری و تحریم‌ های بیشتر تکرار نخواهد شد.

شفقنا: میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌ ملل، فاش کرد که ایران می‌خواهد پیش‌ نویس مذاکرات جاری بر سر توافق هسته‌ای در وین به «طور اساسی» تغییر کند.

به گزارش اسپوتنیک، اولیانوف امروز (شنبه) به خبرنگاران گفت: «تا آنجا که من متوجه شدم، طرف ایرانی پیشنهاد یک تغییر و اصلاح اساسی در پیش نویس سند هسته ای (که در شش دور قبلی بر سر آن توافق شده بود) را داده است که به نظر شرکای غربی ما این پیشنهاد بسیار رادیکال بوده و به همین دلیل واکنش های تندی به همراه داشت.

اولیانوف ادامه داد: «درخواست ایرانی ها برای تضمین، کاملاً روشن و موجه است و باید یقین داشت که «تجربه خبیث گذشته» در دوران ترامپ و سیاست فشار حداکثری و تحریم‌ های بیشتر تکرار نخواهد شد.

این مقام روسی افزود: ایران به عنوان علاقه‌ مندترین طرف در این زمینه باید پیشنهادات خود را ارائه دهد و دیگران باید به دقت آنها را بررسی کنند زیرا سوالی که ایران مطرح می‌کند کاملا منطقی و موجه است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین