|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۳۳۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد درباره جزئیات اعطای وام ۱۰ میلیونی به سرپرستان کرونایی خانوارها گفت: به سرپرستان خانوار که به علت کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند و فاقد شغل و درآمد ثابت هستند، تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، احسان خاندوزی - وزیر امور اقتصادی و دارایی - امروز اعلام کرد که وام ۱۰ میلیونی قرض‌الحسنه به سرپرست کرونایی خانوارها داده می‌شود.

در این زمینه، عباس مرادپور - سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد - درباره جزئیات آن گفت: به سرپرستان خانوار که به علت کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند و فاقد شغل و درآمد ثابت هستند، تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

وی افزود: وزارت اقتصاد، اطلاعات مربوط به این افراد را از وزارت بهداشت دریافت و با اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تطبیق داده و مشمولان را شناسایی می‌کند. در صورتی که افراد مشمول این طرح باشند، با پیامک یا تلفن به آنها اطلاع داده می‌شود.

این مقام مسئول تاکید کرد که هموطنان به بانک‌ها مراجعه نکنند و در صورتی که مشمول طرح باشند، از طرف بانک‌های مهر اقتصاد ایران و بانک رسالت با آنها تماس گرفته می‌شود.

مرادپور ادامه داد: این وام سه ساله با اقساط ماهانه حدود ۳۰۰ هزار تومان است. ضمانت وام بر اساس اعتبار سنجی افراد است و اگر خوش حساب باشند، سعی می‌کنیم حداقل تضمین‌ها را از آنها بگیریم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین