|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۳۳۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران از بهره‌برداری ایستگاه توحید در خط ۷ متروی تهران تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید مجتبی شفیعی صبح امروز به همراه جمعی از مدیران حوزه حمل ونقل و ترافیک طی بازدید از کارگاه ایستگاه توحید در خط ۷ مترو، به روند پیشرفت پروژه اشاره کرد و گفت: فاز اول این ایستگاه تا پایان آذرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

شفیعی افزود: ایستگاه توحید با حداکثر بهره‌گیری از تولید داخلی و به منظور حمایت از صنایع تولید داخل کشور، تجهیز، تکمیل، نصب و راه‌اندازی خواهد شد.


وی گفت: این ایستگاه به دلیل تقاطعی بودن با خط ۴ متروی تهران و موقعیت جغرافیایی ویژه آن، یکی از ایستگاه‌های استراتژیک و مهم در مسافرپذیری شبکه متروی تهران است.


همچنین طبق گزارش شرکت راه‌آهن شهری تهران وحومه(مترو)، ایستگاه توحید در تقاطع خیابان آزادی و بزرگراه شهید نواب صفوی، با عمق ۴۶ متر از سطح زمین یکی از عمیق‌ترین ایستگاه‌های خط ۷ متروی تهران است.


طبق گزارش ارائه شده از سوی مجری خط ۷ متروی تهران در این بازدید، در صورت تأمین به‌موقع منابع مالی، امکان بهره‌برداری از دو ایستگاه دیگر به نام‌های ایستگاه بوستان گفتگو و ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور تا پایان سال جاری وجود دارد.

ضمناً طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سه ورودی جدید نیز در خط ۷ در حال تکمیل است و ظرف ماه‌های پیش‌رو در سال جاری به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران، گفتنی است در این بازدید، علی امام، مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو)، فرهاد صدر، مشاور و سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک، احمد کارگر، مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک و یوسفی مجری طرح نیز حضور داشتند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین