|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۳۳۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم در داربی پیش رو به دور از حواشی فقط باید دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کنند.

محسن خلیلی در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس پیش از داربی روز شنبه، اظهار کرد: با وجود اینکه در ابتدای فصل سه بازیکن تاثیرگذار از پرسپولیس جدا شدند اما می‌بینیم که کادر فنی به خوبی توانسته بازیکنان جایگزین را برای پست‌های آن‌ها آماده کند. درست است که پرسپولیس در ابتدای فصل همان تیم همیشگی نبود اما نباید فراموش کنید که این تیم در پنج دوره‌ای که به قهرمانی رسیده، گاهی از نظر کسب نتایج روزهای خوبی را سپری نکرده اما با گذشت زمان و اتحاد و همدلی تیم به روزهای اوج خود بازگشته  است. به طور مثال در ابتدای دوره برانکو و یا کالدرون و حتی ابتدای فصل قبل با حضور گل‌محمدی تیم شرایط خوبی نداشت اما با این حال از ان شرایط خارج شد به توانست نتایج بسیار خوبی بگیرد و با قهرمانی هواداران را خوشحال کند.

وی درباره عملکرد فنی بازیکنان  جدید پرسپولیس هم گفت: بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند تا  به شرایط ایده‌آل خود برسند. اگر در تابستان باشگاه بازیکنانی جذب کرد، قطعا با نظر کادر فنی بوده و بنابراین کادر فنی به خوبی می‌داند چطور از این بازیکنان بازی بگیرد که به تیم کمک کنند. پرسپولیس تیم بزرگی است که با حمایت هوادارانش دوباره می‌تواند به شرایط آرمانی خود برگردد. در حال  حاضر هم که با صدر جدول دو امتیاز فاصله دارد و کسب دو پیروزی ارزشمند در دو بازی اخیر، تیم را به شرایط ایده‌آل نزدیک کرد.

خلیلی در ادامه درباره داربی پیش رو هم گفت: داربی بازی خاصی است و برای  هواداران بسیار اهمیت دارد. هربازیکنی که در این بازی عمکلرد خوبی داشته باشد و یا گلزنی کند، در یاد هواداران می‌ماند. بنابراین بازکنان تلاش می‌کنند در این بازی بهترین عملکرد را داشته  باشد. نکته مهم این است که بازیکن سعی کند به دور از استرس‌های کاذب، با تمرکز بالا وارد زمین شود و فقط دستورات تاکتیکی کادر فنی را اجرا کند و اسیر حواشی نشود. این بازی برای هواداران بسیار مهم است و بازیکنان نباید با دامن زدن به حواشی، بازی را خراب کنند.

او به شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش از داربی اشاره کرد و گفت: هم پرسپولیس و هم استقلال، شرایط خوبی را پیش از داربی دارند اما باید توجه کرد که شرایط تیم‌ها پیش از بازی آنقدرها هم در داربی تاثیر ندارد. مهم نیست پیش از داربی پرسپولیس در کجای جدول است و یا استقلال چه نتایجی کسب گرده است. در داربی شرایط روحی، روانی و فنی تیم‌ها در روز بازی بسیار اهمیت دارد. بازیکنان  با انگیزه بسیار بالا وارد زمی‌شوند و مهم است که به دور از حواشی فقط به مباحث فنی فکر کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره خاطراتش از داربی‌ها هم گفت: داربی سراسر خاطره است. درست است شاید یک بازی خاص بشود اما لحظه لحظه این بازی برای بازیکنان و هواداران به خاطره تبدیل  می‌شود. یادم می‌آید زمانی که تازه به پرسپولیس آمده بودم برای داربی رفت قرار بود برابر استقلال بازی کنیم. آقای کاشانی مدیرعامل وقت باشگاه، شب قبل از بازی به اطراف ورزشگاه آزادی رفته بودند تا با هوادارانی که از شهرستان آمده‌اند دیدار کنند و فیلمی هم از این دیدار تهیه شد. فیلم را در اردوی تیم پخش کردند که این موضوع همدلی و وفاق عجیبی بین تیم ایجاد کرد. وقتی آن صحنه‌ها را می‌دیدم که یک هوادار چطور با سختی شب قبل از بازی خود را به ورزشگاه رسانده است، تازه متوجه شدم پیراهن پرسپولیس چقدر ارزشمند است و به چه باشگاه بزرگی آمده‌ام. بازیکنان جدید هم الان باید اینگونه باشند. باید بدانند پیراهن چه تیم بزرگی را می‌پوشند و برای آن پیراهن تعصب داشته باشند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین