|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۳۳۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

رئیس جمعیت هلال‌احمر در بازدید سرزده از داروخانه مرکزی هلال‌احمر بر ضرورت تجهیز و نوسازی این داروخانه با هدف ارتقای کیفی خدمات به مراجعه کنندگان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز دکتر پیرحسین کولیوند با حضور در داروخانه مرکزی هلال‌احمر از روند ارائه خدمات در این داروخانه بازدید کرد و با مراجعه کنندگان به گفت‌وگو پرداخت.

وی در حاشیه این بازدید، گفت: کاهش آلام مردم، از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما در جمعیت هلال‌احمر است. باید با توجه به اعتمادی که مردم به داروخانه‌های هلال‌احمر دارند، برای جلب رضایت حداکثری مراجعه کنندگان به داروخانه تلاش شود.

کولیوند افزود: یکی از الزامات برای ارتقای کیفی خدمات داروخانه‌های هلال، تجهیز و نوسازی داروخانه است، بسیاری از مردم از شهرستان‌ها برای تهیه دارو به این داروخانه مراجعه می‌کنند و صحیح نیست که علاوه بر درد بیماری، برای تهیه دارو هم با مشکلی مواجه شوند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی با تاکید بر تلاش برای تامین داروهای کمیاب با همکاری سازمان غذا و دارو، اظهار کرد: استقرار داروخانه‌های هلال‌احمر در دیگر شهرستان‌ها نیز جزو برنامه‌های جمعیت است، باید مراحل قانونی آن طی شود و با سازمان غذا و دارو هماهنگی‌های لازم انجام شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین