|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۳۳۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

وزیر ورزش و جوانان گفت: در 3-2 روز آینده درباره حضور هواداران در ورزشگاه‌ها تصمیم‌گیری نهایی صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، حمید سجادی درباره شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های برای تماشای دیدارهای لیگ برتر و همچنین دربی اظهار داشت: در تلاش هستیم بهترین تصمیم گرفته شود. ما هم به عنوان  جامعه ورزش علاقه‌مند هستیم تماشاگران و هواداران عزیزمان در استادیوم‌ها حضور داشته باشند. هم خودم ورزش را درک می‌کنم و ورزشی هستم. هم تفکر من این است ورزش به معنای واقعی‌اش برگزار شود. یکی از لذت‌های رقابت‌های ورزشی حضور تماشاگران است.

وی افزود: مشغول تلاش و صحبت کردن هستیم اما آنچه اتفاق خواهد افتاد موکول به جلسات و رایزنی‌های 3-2 روز آینده می‌شود که در آنها تصمیم نهایی گرفته خواهد شد. تلاش خود را می‌کنیم و خواهش می‌کنیم اگر امکان دارد این اتفاق بیفتد. از هم میهنان عزیز اجازه می‌خواهم اگر در هر صورت و به هر دلیلی در ستاد مقابله با کرونا و شورای تامین استان قرار شد تماشاگر نداشته باشیم این موضوع را به من ببخشند و همراهی کنند. باز هم ما را تحمل کرده و صبوری به خرج بدهند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اگر قرار شد تماشاگر نداشته باشیم به عنوان خادم ورزش و جوانان از آنها عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم به احترام کادر درمان تمکین کنند. ان‌شاءالله اگر مجوزی صادر شد تا با تعداد محدود میزبان هواداران باشیم تا قرار شد تماشاگرانی از هر دو تیم به ویژه در دربی پیش رو در استادیوم حضور داشته باشند خواهش می‌کنیم پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری را رعایت کرده و دست‌کم خودمان مراعات حال دیگران را داشته باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین